League of Legends (spel)
hurr min gurd
zyra är lätt, gör mycket dmg och har op cc.
go zyra. hejs
hur vare med karma btw, de som har karma nu får vintage skinnet när reworken kommer?
Nunu op support damage ulti yo swg
Citat från gaia
mordekaiser
Käften harald.
Citat från Taex
Antar att du vill ha en lättare support då? Nami tycker jag är lite tricky för man måste verkligen kunna landa hennes Q annars är man värdelös. Hennes Q är svår att landa utan träning. Soraka är väsentligt mycket enklare (lite för lätt) men också inte så bra längre. Nunu har jag inte spelat mycket men tycker han än så länge är lite lättare och förhoppningsvis fortfarande bra(?). Support Zyra är ju inte super tricky och extremt användbar också (om man använder sig av hennes E och E-planta vid rätt tillfällen).[/i]
Nah lätt skulle jag nog inte vilja säga att jag vill spela. Jag har soraka, men hon är ju inte särskillt bra efter lanephase..? Ah jag får se hur jag gör! Tack för tipset dock :)
delonge mad cuz bad
Ah bra skulle jag nog inte säga att jag är anyways :PPPpPPPp
mordekaiser ger din sida överlägset i trade pga ulti i level 6, han har sjuk lane sustain, hans sköld ger adc mycket sustain
så nu fick du det förklarat
edit: säger inte att det är det mest optimala
Riot, y u give italians gladiator draven? ):
ja äntligen!!! :O
Aldrig sett någon som kör mordekaiser support, han tar minions har för mycket push.
Ingen cc heller..?
Så varför inte välja någon som är betydligt bättre? Det är ju ändå ett troll pick xD
Citat från Delonge
Nah lätt skulle jag nog inte vilja säga att jag vill spela. Jag har soraka, men hon är ju inte särskillt bra efter lanephase..? Ah jag får se hur jag gör! Tack för tipset dock :)[/i]
Ahmen dåså, bara till att ta en champ som inte är Taric då liksom. Soraka är inte så superbra överlag längre, inte rolig att spela heller.
Min personliga favorit är Sona, rolig och inte för lätt.
Citat från Delonge
Aldrig sett någon som kör mordekaiser support, han tar minions har för mycket push.
Ingen cc heller..?
Så varför inte välja någon som är betydligt bättre? Det är ju ändå ett troll pick xD
vad ska du cca? deras support?
ja, det är bra att pusha ut dom early game, svårt att lasthitta under tornet med låg AD
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet