League of Legends (spel)

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Alex Kille, 32 år

3 700 forumsinlägg

Skrivet:
9 mars 2013 kl. 18:08
Alex Kille, 32 år

hurr min gurd

zyra är lätt, gör mycket dmg och har op cc.
go zyra. hejs



hur vare med karma btw, de som har karma nu får vintage skinnet när reworken kommer?

Taex Tjej, 34 år

2 036 forumsinlägg

Skrivet:
9 mars 2013 kl. 18:15
Taex Tjej, 34 år

Citat från AIex


Jupp. Vintage skinet är ju så jävla fult om man jämför med hennes nya classical dock imo.

vardelos Tjej, 31 år

7 193 forumsinlägg

Skrivet:
9 mars 2013 kl. 18:32
vardelos Tjej, 31 år

Nunu op support damage ulti yo swg

Delonge Kille, 34 år

1 145 forumsinlägg

Skrivet:
9 mars 2013 kl. 18:40
Delonge Kille, 34 år

Citat från gaia


mordekaiser

Käften harald.




Citat från Taex


Antar att du vill ha en lättare support då? Nami tycker jag är lite tricky för man måste verkligen kunna landa hennes Q annars är man värdelös. Hennes Q är svår att landa utan träning. Soraka är väsentligt mycket enklare (lite för lätt) men också inte så bra längre. Nunu har jag inte spelat mycket men tycker han än så länge är lite lättare och förhoppningsvis fortfarande bra(?). Support Zyra är ju inte super tricky och extremt användbar också (om man använder sig av hennes E och E-planta vid rätt tillfällen).[/i]

Nah lätt skulle jag nog inte vilja säga att jag vill spela. Jag har soraka, men hon är ju inte särskillt bra efter lanephase..? Ah jag får se hur jag gör! Tack för tipset dock :)

gaia Kille, 29 år

2 063 forumsinlägg

Skrivet:
9 mars 2013 kl. 18:44
gaia Kille, 29 år

delonge mad cuz bad

Delonge Kille, 34 år

1 145 forumsinlägg

Skrivet:
9 mars 2013 kl. 18:49
Delonge Kille, 34 år

Ah bra skulle jag nog inte säga att jag är anyways :PPPpPPPp

gaia Kille, 29 år

2 063 forumsinlägg

Skrivet:
9 mars 2013 kl. 18:51
gaia Kille, 29 år

mordekaiser ger din sida överlägset i trade pga ulti i level 6, han har sjuk lane sustain, hans sköld ger adc mycket sustain

så nu fick du det förklarat

edit: säger inte att det är det mest optimala

Whatever Kille, 33 år

647 forumsinlägg

Skrivet:
9 mars 2013 kl. 18:53
Whatever Kille, 33 år

Riot, y u give italians gladiator draven? ):

gaia Kille, 29 år

2 063 forumsinlägg

Skrivet:
9 mars 2013 kl. 18:53
gaia Kille, 29 år

ja äntligen!!! :O

Herder Kille, 32 år

75 forumsinlägg

Skrivet:
9 mars 2013 kl. 18:54
Herder Kille, 32 år

Citat från LexuZz


Äntligen, Några som kör LoL :O

Ja vill du ligga?

Delonge Kille, 34 år

1 145 forumsinlägg

Skrivet:
9 mars 2013 kl. 18:54
Delonge Kille, 34 år

Aldrig sett någon som kör mordekaiser support, han tar minions har för mycket push.
Ingen cc heller..?
Så varför inte välja någon som är betydligt bättre? Det är ju ändå ett troll pick xD

Epilogue Kille, 35 år

894 forumsinlägg

Skrivet:
9 mars 2013 kl. 18:55
Epilogue Kille, 35 år

Citat från Delonge


-

Nah lätt skulle jag nog inte vilja säga att jag vill spela. Jag har soraka, men hon är ju inte särskillt bra efter lanephase..? Ah jag får se hur jag gör! Tack för tipset dock :)[/i]

wtf

Taex Tjej, 34 år

2 036 forumsinlägg

Skrivet:
9 mars 2013 kl. 18:55
Taex Tjej, 34 år

Citat från Delonge


Nah lätt skulle jag nog inte vilja säga att jag vill spela. Jag har soraka, men hon är ju inte särskillt bra efter lanephase..? Ah jag får se hur jag gör! Tack för tipset dock :)[/i]

Ahmen dåså, bara till att ta en champ som inte är Taric då liksom. Soraka är inte så superbra överlag längre, inte rolig att spela heller.
Min personliga favorit är Sona, rolig och inte för lätt.

Delonge Kille, 34 år

1 145 forumsinlägg

Skrivet:
9 mars 2013 kl. 19:00
Delonge Kille, 34 år

Citat från Epilogue


wtf[/i]


Jag kanske bara spelade henne fel, vad vet jag?
Jag är noob :)

gaia Kille, 29 år

2 063 forumsinlägg

Skrivet:
9 mars 2013 kl. 19:15
gaia Kille, 29 år

Citat från Delonge


Aldrig sett någon som kör mordekaiser support, han tar minions har för mycket push.
Ingen cc heller..?
Så varför inte välja någon som är betydligt bättre? Det är ju ändå ett troll pick xD


vad ska du cca? deras support?
ja, det är bra att pusha ut dom early game, svårt att lasthitta under tornet med låg AD


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet