League of Legends (spel)
vardelos
Tjej, 31 år
Citat från Friman
Citat från KATARlNA
Citat från Friman
Citat från KATARlNA
Shit vad duktiga dom har varit när dom programmerat lux bot i intermidate, hon träffar varje ability :(
du som suger på att dodga :*
Lux har hitbox över hela mapen ju :(
Prata inte om Cho'Gath då :p
Han har bara onsyliga rapture
vardelos
Tjej, 31 år
Alle jag är 30 inatt!
pSilent
Kille, 32 år
Citat från KATARlNA
Citat från Friman
Citat från KATARlNA
Citat från Friman
Citat från KATARlNA
Shit vad duktiga dom har varit när dom programmerat lux bot i intermidate, hon träffar varje ability :(
du som suger på att dodga :*
Lux har hitbox över hela mapen ju :(
Prata inte om Cho'Gath då :p
Han har bara onsyliga rapture
Jag pratar om hitboxen, inte om spelsen :(
vardelos
Tjej, 31 år
Citat från Friman
Citat från KATARlNA
Citat från Friman
Citat från KATARlNA
Citat från Friman
Citat från KATARlNA
Shit vad duktiga dom har varit när dom programmerat lux bot i intermidate, hon träffar varje ability :(
du som suger på att dodga :*
Lux har hitbox över hela mapen ju :(
Prata inte om Cho'Gath då :p
Han har bara onsyliga rapture
Jag pratar om hitboxen, inte om spelsen :(
Jag pratar om hitboxen på spellsen, cho'gaths hit box syns ju men lux hitbox går utanför animationen.
hatarfeminister
Kille, 35 år
Citat från KATARlNA
Jag pratar om hitboxen på spellsen, cho'gaths hit box syns ju men lux hitbox går utanför animationen.[/i]
+1
Minns att från en speciell buske så missar den även allt som är mitt i den med.
Delonge
Kille, 34 år
Kul support att börja med om man inte vill spela taric? Nami?
antivit
Kille, 33 år
nami, leona
Epilogue
Kille, 35 år
Volibear
Luthor
Kille, 30 år
Trynd.
gaia
Kille, 29 år
mordekaiser
Luthor
Kille, 30 år
Nejmen, Karma är OP.
Leitmotif
Kille, 30 år
Hamnade med en riktigt duktig Karma en gång. Underskattad champ.
Taex
Tjej, 34 år
Citat från Delonge
Kul support att börja med om man inte vill spela taric? Nami?
Antar att du vill ha en lättare support då? Nami tycker jag är lite tricky för man måste verkligen kunna landa hennes Q annars är man värdelös. Hennes Q är svår att landa utan träning. Soraka är väsentligt mycket enklare (lite för lätt) men också inte så bra längre. Nunu har jag inte spelat mycket men tycker han än så länge är lite lättare och förhoppningsvis fortfarande bra(?). Support Zyra är ju inte super tricky och extremt användbar också (om man använder sig av hennes E och E-planta vid rätt tillfällen).
Epilogue
Kille, 35 år
lel
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet