League of Legends (spel)

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
pSilent Kille, 32 år

9 995 forumsinlägg

Skrivet:
9 mars 2013 kl. 14:31
pSilent Kille, 32 år

Citat från KATARlNA


Citat från Friman

Citat från KATARlNA

Shit vad duktiga dom har varit när dom programmerat lux bot i intermidate, hon träffar varje ability :(

du som suger på att dodga :*

Lux har hitbox över hela mapen ju :(


Prata inte om Cho'Gath då :p

vardelos Tjej, 31 år

7 193 forumsinlägg

Skrivet:
9 mars 2013 kl. 15:00
vardelos Tjej, 31 år

Citat från Friman


Citat från KATARlNA

Citat från Friman

Citat från KATARlNA

Shit vad duktiga dom har varit när dom programmerat lux bot i intermidate, hon träffar varje ability :(

du som suger på att dodga :*

Lux har hitbox över hela mapen ju :(

Prata inte om Cho'Gath då :p



Han har bara onsyliga rapture

vardelos Tjej, 31 år

7 193 forumsinlägg

Skrivet:
9 mars 2013 kl. 15:01
vardelos Tjej, 31 år

Alle jag är 30 inatt!

pSilent Kille, 32 år

9 995 forumsinlägg

Skrivet:
9 mars 2013 kl. 15:04
pSilent Kille, 32 år

Citat från KATARlNA


Citat från Friman

Citat från KATARlNA

Citat från Friman

Citat från KATARlNA

Shit vad duktiga dom har varit när dom programmerat lux bot i intermidate, hon träffar varje ability :(

du som suger på att dodga :*

Lux har hitbox över hela mapen ju :(

Prata inte om Cho'Gath då :p

Han har bara onsyliga rapture


Jag pratar om hitboxen, inte om spelsen :(

vardelos Tjej, 31 år

7 193 forumsinlägg

Skrivet:
9 mars 2013 kl. 15:05
vardelos Tjej, 31 år

Citat från Friman


Citat från KATARlNA

Citat från Friman

Citat från KATARlNA

Citat från Friman

Citat från KATARlNA

Shit vad duktiga dom har varit när dom programmerat lux bot i intermidate, hon träffar varje ability :(

du som suger på att dodga :*

Lux har hitbox över hela mapen ju :(

Prata inte om Cho'Gath då :p

Han har bara onsyliga rapture

Jag pratar om hitboxen, inte om spelsen :(



Jag pratar om hitboxen på spellsen, cho'gaths hit box syns ju men lux hitbox går utanför animationen.

hatarfeminister Kille, 35 år

Citat från KATARlNA


Jag pratar om hitboxen på spellsen, cho'gaths hit box syns ju men lux hitbox går utanför animationen.[/i]

+1

Minns att från en speciell buske så missar den även allt som är mitt i den med.

Delonge Kille, 34 år

1 145 forumsinlägg

Skrivet:
9 mars 2013 kl. 17:21
Delonge Kille, 34 år

Kul support att börja med om man inte vill spela taric? Nami?

antivit Kille, 33 år

3 385 forumsinlägg

Skrivet:
9 mars 2013 kl. 17:23
antivit Kille, 33 år

nami, leona

Epilogue Kille, 35 år

894 forumsinlägg

Skrivet:
9 mars 2013 kl. 17:24
Epilogue Kille, 35 år

Volibear

Luthor Kille, 30 år

7 923 forumsinlägg

Skrivet:
9 mars 2013 kl. 17:27
Luthor Kille, 30 år

Trynd.

gaia Kille, 29 år

2 063 forumsinlägg

Skrivet:
9 mars 2013 kl. 17:48
gaia Kille, 29 år

mordekaiser

Luthor Kille, 30 år

7 923 forumsinlägg

Skrivet:
9 mars 2013 kl. 17:51
Luthor Kille, 30 år

Nejmen, Karma är OP.

Leitmotif Kille, 30 år

681 forumsinlägg

Skrivet:
9 mars 2013 kl. 17:53
Leitmotif Kille, 30 år

Hamnade med en riktigt duktig Karma en gång. Underskattad champ.

Taex Tjej, 34 år

2 036 forumsinlägg

Skrivet:
9 mars 2013 kl. 18:03
Taex Tjej, 34 år

Citat från Delonge


Kul support att börja med om man inte vill spela taric? Nami?

Antar att du vill ha en lättare support då? Nami tycker jag är lite tricky för man måste verkligen kunna landa hennes Q annars är man värdelös. Hennes Q är svår att landa utan träning. Soraka är väsentligt mycket enklare (lite för lätt) men också inte så bra längre. Nunu har jag inte spelat mycket men tycker han än så länge är lite lättare och förhoppningsvis fortfarande bra(?). Support Zyra är ju inte super tricky och extremt användbar också (om man använder sig av hennes E och E-planta vid rätt tillfällen).

Epilogue Kille, 35 år

894 forumsinlägg

Skrivet:
9 mars 2013 kl. 18:07
Epilogue Kille, 35 år

lel


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet