League of Legends (spel)

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
DY14N Kille, 32 år

675 forumsinlägg

Skrivet:
4 mars 2013 kl. 19:48
DY14N Kille, 32 år

Jag var så jävla bra så andra laget gav mig honor.

Gandhi Kille, 33 år

2 342 forumsinlägg

Skrivet:
4 mars 2013 kl. 19:59
Gandhi Kille, 33 år

^ How do i honor?

hector 33 år

1 565 forumsinlägg

Skrivet:
4 mars 2013 kl. 19:59
hector 33 år

Citat från RohlocYOLO


^ How do i honor?

Lämna post-game screen innan någon hinner ge dig honor, så dyker det upp efter nästa match/inloggning istället.

Gandhi Kille, 33 år

2 342 forumsinlägg

Skrivet:
4 mars 2013 kl. 20:02
Gandhi Kille, 33 år

Fair enough.

lNGVAR Kille, 31 år

4 465 forumsinlägg

Skrivet:
4 mars 2013 kl. 20:12
lNGVAR Kille, 31 år



normalt sett är det svart vänster och höger om bilderna i loading screen, har samma resolution som jag hade innan det blev såhär, dvs det är utdraget horizontellt (stavning).

Någon som vet hur man löser detta?

pSilent Kille, 32 år

9 995 forumsinlägg

Skrivet:
4 mars 2013 kl. 21:37
pSilent Kille, 32 år

Citat från iWTFACAKE


Bah.

Blir fan alltid lika trött på "Felet" i LoL motorn. Att det inte går att disjointa target-spells / attacker, som det går i T.E.X HoN och DotA ( Alla andra Mobas som jag har spelet med, för den delen.)

Så sjukt störigt.. Q__Q


Du menar om man typ hoppar iväg och kommer utanför den egentliga rangen?

Alex Kille, 32 år

3 700 forumsinlägg

Skrivet:
4 mars 2013 kl. 21:41
Alex Kille, 32 år

league pf bork...
hade en hotstreak på 7 matcher iaf, bra dag.

Musix Kille, 31 år

102 forumsinlägg

Skrivet:
4 mars 2013 kl. 21:54
Musix Kille, 31 år

Citat från AIex


league pf bork...
hade en hotstreak på 7 matcher iaf, bra dag.


Är det uppdaterat med AS och så nu? Inte hunnit spela senaste dagarna alls fan

Alex Kille, 32 år

3 700 forumsinlägg

Skrivet:
4 mars 2013 kl. 22:08
Alex Kille, 32 år

Citat från Musix


Citat från AIex

league pf bork...
hade en hotstreak på 7 matcher iaf, bra dag.

Är det uppdaterat med AS och så nu? Inte hunnit spela senaste dagarna alls fan


ahrå, alla använder skiten!

gaia Kille, 29 år

2 063 forumsinlägg

Skrivet:
4 mars 2013 kl. 22:13
gaia Kille, 29 år

heter numera buddhaSWE

Alex Kille, 32 år

3 700 forumsinlägg

Skrivet:
5 mars 2013 kl. 09:58
Alex Kille, 32 år

äre nami adc som är inne nu alltså?

antivit Kille, 33 år

3 385 forumsinlägg

Skrivet:
5 mars 2013 kl. 12:01
antivit Kille, 33 år

Citat från AIex


äre nami adc som är inne nu alltså?

nigga
ingen som har sagt annat

Alex Kille, 32 år

3 700 forumsinlägg

Skrivet:
5 mars 2013 kl. 12:10
Alex Kille, 32 år

PE-LEASE
wat bout zyra jungle?

antivit Kille, 33 år

3 385 forumsinlägg

Skrivet:
5 mars 2013 kl. 12:11
antivit Kille, 33 år

haha var inte zyra jungle hypead när hon blev released


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet