League of Legends (spel)
blade of the ruined king på galio är rätt bra!!!!
Bah.
Blir fan alltid lika trött på "Felet" i LoL motorn. Att det inte går att disjointa target-spells / attacker, som det går i T.E.X HoN och DotA ( Alla andra Mobas som jag har spelet med, för den delen.)
Så sjukt störigt.. Q__Q
Citat från Delonge
Citat från KATARlNA
Citat från Delonge
Ska hon inte hoppa fram ta damage och sen hoppa till sin max range?
Jo? Kanske förklarade skumt. Men hur menar du att folk stoppar den ?
Att jag bara flyger fram och stannar där, Leona har stunnat mig ett par gånger jag förstår att det ska vara möjligt men jag fastnar av andra champs auto-attacker också.
^Låter som en bug eller något. Stuns förstår jag. Men om där inte är en vägg eller något så ska du flyga tillbaka. Så gjorde den när jag prova iaf.
Känslan när folk stealar ens penta i ranked 2 matcher i rad :')
http://de.twitch.tv/Ezzekieler#
Min duopartner streamar kom kolla föfan!
Plat 2 och plat 1, vi lirar uteslutande mot midlvl och high lvl dimaonds!
Av någon anledning blev alla mina LoL inställningar resettade, nu ser allting helt utdraget ut. I loading screen går alla bilder på champs osv ut ända till kanten, vilket det inte gjort förrut, ser ut som att allt bara blivit stretchat på något vänster, hade samma resolution som innan, what is happening :(
Citat från iWTFACAKE
Bah.
Blir fan alltid lika trött på "Felet" i LoL motorn. Att det inte går att disjointa target-spells / attacker, som det går i T.E.X HoN och DotA ( Alla andra Mobas som jag har spelet med, för den delen.)
Så sjukt störigt.. Q__Q
Fizz kan disjoint:a, samt även Elise tror jag?
Citat från K0SKEN
Av någon anledning blev alla mina LoL inställningar resettade, nu ser allting helt utdraget ut. I loading screen går alla bilder på champs osv ut ända till kanten, vilket det inte gjort förrut, ser ut som att allt bara blivit stretchat på något vänster, hade samma resolution som innan, what is happening :(
Mjo, det blev så pga av patchen för mig. Grafiken blev inställd på grynig2k.
Citat från Wrargh
Citat från K0SKEN
Av någon anledning blev alla mina LoL inställningar resettade, nu ser allting helt utdraget ut. I loading screen går alla bilder på champs osv ut ända till kanten, vilket det inte gjort förrut, ser ut som att allt bara blivit stretchat på något vänster, hade samma resolution som innan, what is happening :(
Mjo, det blev så pga av patchen för mig. Grafiken blev inställd på grynig2k.
Du har ingen aning om hur man fixar det? Hade exakt samma problem för någon månad sen. Problemet uppstod för att min dator inte startade normalt och så blev allt resettat, är dock ingen som helst skillnad utanför spelet.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet