League of Legends (spel)

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
pSilent Kille, 32 år

9 995 forumsinlägg

Skrivet:
4 mars 2013 kl. 17:06
pSilent Kille, 32 år

Citat från reka


och blade. fucking blade på varenda champion

Blade of the ruined game + warmogs är OP på ALLA champs :D

gaia Kille, 29 år

2 063 forumsinlägg

Skrivet:
4 mars 2013 kl. 17:07
gaia Kille, 29 år

blade of the ruined king på galio är rätt bra!!!!

Delonge Kille, 34 år

1 145 forumsinlägg

Skrivet:
4 mars 2013 kl. 17:08
Delonge Kille, 34 år

Citat från KATARlNA


Seriöst, varenda jävla champ kan avbryta Quinns E.

Hur menar du ? du resettar ju bara range?

Luthor Kille, 30 år

7 923 forumsinlägg

Skrivet:
4 mars 2013 kl. 17:49
Luthor Kille, 30 år

Bah.

Blir fan alltid lika trött på "Felet" i LoL motorn. Att det inte går att disjointa target-spells / attacker, som det går i T.E.X HoN och DotA ( Alla andra Mobas som jag har spelet med, för den delen.)

Så sjukt störigt.. Q__Q

vardelos Tjej, 31 år

7 193 forumsinlägg

Skrivet:
4 mars 2013 kl. 17:50
vardelos Tjej, 31 år

Citat från Delonge


Citat från KATARlNA

Seriöst, varenda jävla champ kan avbryta Quinns E.

Hur menar du ? du resettar ju bara range?


Ska hon inte hoppa fram ta damage och sen hoppa till sin max range?

Delonge Kille, 34 år

1 145 forumsinlägg

Skrivet:
4 mars 2013 kl. 17:52
Delonge Kille, 34 år

Citat från KATARlNA


Citat från Delonge


Ska hon inte hoppa fram ta damage och sen hoppa till sin max range?



Jo? Kanske förklarade skumt. Men hur menar du att folk stoppar den ?

vardelos Tjej, 31 år

7 193 forumsinlägg

Skrivet:
4 mars 2013 kl. 18:20
vardelos Tjej, 31 år

Citat från Delonge


Citat från KATARlNA

Citat från Delonge


Ska hon inte hoppa fram ta damage och sen hoppa till sin max range?


Jo? Kanske förklarade skumt. Men hur menar du att folk stoppar den ?


Att jag bara flyger fram och stannar där, Leona har stunnat mig ett par gånger jag förstår att det ska vara möjligt men jag fastnar av andra champs auto-attacker också.

Delonge Kille, 34 år

1 145 forumsinlägg

Skrivet:
4 mars 2013 kl. 18:24
Delonge Kille, 34 år

^Låter som en bug eller något. Stuns förstår jag. Men om där inte är en vägg eller något så ska du flyga tillbaka. Så gjorde den när jag prova iaf.

vardelos Tjej, 31 år

7 193 forumsinlägg

Skrivet:
4 mars 2013 kl. 18:28
vardelos Tjej, 31 år

Citat från Delonge


^Låter som en bug eller något. Stuns förstår jag. Men om där inte är en vägg eller något så ska du flyga tillbaka. Så gjorde den när jag prova iaf.

Ja, den brukar göra det för mig men några gånger fastnar jag även om det inte är nånting i vägen.

Fukd Kille, 31 år

644 forumsinlägg

Skrivet:
4 mars 2013 kl. 18:48
Fukd Kille, 31 år

Känslan när folk stealar ens penta i ranked 2 matcher i rad :')

jonoy52 Kille, 32 år

2 283 forumsinlägg

Skrivet:
4 mars 2013 kl. 18:54
jonoy52 Kille, 32 år

http://de.twitch.tv/Ezzekieler#

Min duopartner streamar kom kolla föfan!
Plat 2 och plat 1, vi lirar uteslutande mot midlvl och high lvl dimaonds!

lNGVAR Kille, 31 år

4 465 forumsinlägg

Skrivet:
4 mars 2013 kl. 19:12
lNGVAR Kille, 31 år

Av någon anledning blev alla mina LoL inställningar resettade, nu ser allting helt utdraget ut. I loading screen går alla bilder på champs osv ut ända till kanten, vilket det inte gjort förrut, ser ut som att allt bara blivit stretchat på något vänster, hade samma resolution som innan, what is happening :(

hector 33 år

1 565 forumsinlägg

Skrivet:
4 mars 2013 kl. 19:14
hector 33 år

Citat från iWTFACAKE


Bah.

Blir fan alltid lika trött på "Felet" i LoL motorn. Att det inte går att disjointa target-spells / attacker, som det går i T.E.X HoN och DotA ( Alla andra Mobas som jag har spelet med, för den delen.)

Så sjukt störigt.. Q__Q


Fizz kan disjoint:a, samt även Elise tror jag?

Niko Kille, 36 år

16 637 forumsinlägg

Skrivet:
4 mars 2013 kl. 19:36
Niko Kille, 36 år

Citat från K0SKEN


Av någon anledning blev alla mina LoL inställningar resettade, nu ser allting helt utdraget ut. I loading screen går alla bilder på champs osv ut ända till kanten, vilket det inte gjort förrut, ser ut som att allt bara blivit stretchat på något vänster, hade samma resolution som innan, what is happening :(

Mjo, det blev så pga av patchen för mig. Grafiken blev inställd på grynig2k.

lNGVAR Kille, 31 år

4 465 forumsinlägg

Skrivet:
4 mars 2013 kl. 19:43
lNGVAR Kille, 31 år

Citat från Wrargh


Citat från K0SKEN

Av någon anledning blev alla mina LoL inställningar resettade, nu ser allting helt utdraget ut. I loading screen går alla bilder på champs osv ut ända till kanten, vilket det inte gjort förrut, ser ut som att allt bara blivit stretchat på något vänster, hade samma resolution som innan, what is happening :(

Mjo, det blev så pga av patchen för mig. Grafiken blev inställd på grynig2k.


Du har ingen aning om hur man fixar det? Hade exakt samma problem för någon månad sen. Problemet uppstod för att min dator inte startade normalt och så blev allt resettat, är dock ingen som helst skillnad utanför spelet.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet