League of Legends (spel)

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
antivit Kille, 33 år

3 385 forumsinlägg

Skrivet:
27 februari 2013 kl. 13:08
antivit Kille, 33 år

alla blev outfarmade
varför peka ut någon

pSilent Kille, 32 år

9 995 forumsinlägg

Skrivet:
27 februari 2013 kl. 13:10
pSilent Kille, 32 år

Citat från wutangclan


alla blev outfarmade
varför peka ut någon


vet du varför vi blev outfarmade?
För att vlad gick och dog med mening till de andra, hur ska vi kunna farma mot feedade fiender?

Alex Kille, 32 år

3 700 forumsinlägg

Skrivet:
27 februari 2013 kl. 13:10
Alex Kille, 32 år

Citat från Friman


[i]Jag blir åter igen påmind varför jag inte ska spela ranked...
Det är alltid jag som har oturen att hamna med idioter som denna Vlad...


hade den känslan under mina två första promo matcher, det som fick mig att vinna resten var för att jag vet att dom inte kan teamfighta late, deras adcarry står mitt i gröten, deras CC läggs på första bästa, hjälp ditt lag med focus och v-pinga sönder tardsen som overextendar, LAED DEM TO VICTORY SON.

antivit Kille, 33 år

3 385 forumsinlägg

Skrivet:
27 februari 2013 kl. 13:11
antivit Kille, 33 år

sprang han ut på era lanes och dog
eller?
ser ju mer ut som att xin babysittade top nonstop

pSilent Kille, 32 år

9 995 forumsinlägg

Skrivet:
27 februari 2013 kl. 13:13
pSilent Kille, 32 år

Citat från wutangclan


sprang han ut på era lanes och dog
eller?
ser ju mer ut som att xin babysittade top nonstop


Nej han dog sina första gånger top. (Xin mötte han i lane, så han kunde inte babysitta)
Efter han dött tillräckligt många gånger i lane började han bara gå och slåss till döds mot de andra.

Epilogue Kille, 35 år

894 forumsinlägg

Skrivet:
27 februari 2013 kl. 13:14
Epilogue Kille, 35 år

Citat från wutangclan


sprang han ut på era lanes och dog
eller?
ser ju mer ut som att JAX babysittade top nonstop


>ftfy.
btw hur lyckas man förlora lane som blitz/draven mot Corki/yorick?

pSilent Kille, 32 år

9 995 forumsinlägg

Skrivet:
27 februari 2013 kl. 13:17
pSilent Kille, 32 år

Citat från Epilogue


Citat från wutangclan

sprang han ut på era lanes och dog
eller?
ser ju mer ut som att JAX babysittade top nonstop

>ftfy.
btw hur lyckas man förlora lane som blitz/draven mot Corki/yorick?


Vårat lag hade inte jungler, det hade de.
(+ de hade en toplaner som gankade med TP)

gaia Kille, 29 år

2 063 forumsinlägg

Skrivet:
27 februari 2013 kl. 13:19
gaia Kille, 29 år

om ni förlorade lane pga det måste ni bara lära er att stå på rätt position...

Frontosa Kille, 36 år

6 626 forumsinlägg

Skrivet:
27 februari 2013 kl. 13:25
Frontosa Kille, 36 år

There there, man behöver inte anta att Friman hycklar. Alla har vi haft sjuka teams.

Frontosa Kille, 36 år

6 626 forumsinlägg

Skrivet:
27 februari 2013 kl. 13:26
Frontosa Kille, 36 år

Citat från Bennett


[img]http://i.imgur.com/l4DTATK.jpg?1?3249[img]
Diamond 1 Qualify.


this guy be climbing.
nu ska jag testa voli in free week.

Alex Kille, 32 år

3 700 forumsinlägg

Skrivet:
27 februari 2013 kl. 13:26
Alex Kille, 32 år

TP kommer med trucken o gankar alla lines yo


akta er



bennett bara klättrar o klättrar gz!

Bennett Kille, 31 år

832 forumsinlägg

Skrivet:
27 februari 2013 kl. 13:29
Bennett Kille, 31 år

Tackar tackar, gl på att testa Voli! :D

Bennett Kille, 31 år

832 forumsinlägg

Skrivet:
27 februari 2013 kl. 14:13
Bennett Kille, 31 år


Got it, Challenger up next.
wie. c:

gaia Kille, 29 år

2 063 forumsinlägg

Skrivet:
27 februari 2013 kl. 14:17
gaia Kille, 29 år

nice mannen

egentligen heter jag lu bu

Bennett Kille, 31 år

832 forumsinlägg

Skrivet:
27 februari 2013 kl. 14:21
Bennett Kille, 31 år

Tack, gl i ranked.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet