League of Legends (spel)
dat feel när ap trynda pickas nonstop i yoloq
dat feel när nan får spela akali mot skiten
eat my shit ap trynd
nvm, fick äntligen jungla... 11/0/15 hecarim
Citat från Wrargh
I jinxed myself. Fick en "Brazil? Caitlyn".. :DD
Kolla vad vi förlorade mot, kolla. Kolla riktigt noga. Caitlyn dog solo till blå buff på 44min. <333333
hahahahsdhehheu best trollshitgame evarr.[/i]
Hur i helvete förlorade du mot botar som akali?
also, dat freakin nick
Mina ranked inatt...
Första gamet som va throw of the year.
Heca op

Fml. Ranked suger så hårt.. Min support ställde sig i basen och började göra ett hakkors med wards. GG.

aahahahhahhahahaa
En riktig support detdära
:/((((((((((((
Va 99 på att vi skulle förlora, suddenly Hecarim lategame, så jävla op...
enter solo queue. 1st and 2nd pick slåss över support. wat.
hatar ap trynda trenden...
Tror att det gick bra för en gångs skull att jungla för mig.

Jag blir åter igen påmind varför jag inte ska spela ranked...
Det är alltid jag som har oturen att hamna med idioter som denna Vlad...

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet
