League of Legends (spel)
Nerfs på darius utli, måste dunka 12 sec efter senaste dunken annars får han cd...
Tror jag läste något om att yis alpha strike inte ska scale:a på ad också
alpha strike scalear inte med ad
mindfuck builds är skit kul
man kan tydligen spela hybrid varus och gör brutalt mycket dmg
brukar lira ad blitz jungle
rätt kul med 3x ie crits med e
Om den inte scalear med ad så har dom nog gjort så den gör det i en tidigare pbe patch och nu tagit bort det.
http://www.newsoflegends.com/index.php/pbe-update-darius-got-dunked-4393/
AD/Mana blitz är grejen. just sayin.
muramana 2 strong always
dat shield
Påtal om ingenting.
Om man har Manamune och Archangels, uppgraders bägge när man får 750 mana?
afaik, ja (inte säker dock).
OOOOOOOOOOOORKAR INTE. Ännu en lätt vinst bortkastad pga folk som sitter och tjafsar, om INGENTING! Verkligen ingenting, som eskalerar till ett seriöst tjafs.
Så jävla trist när man klättrar till nästa tier, och får -21 LP för sådant.
http://sv.twitch.tv/n1owns
Polare som spelar ranked plat-league.
För er som inte har något bättre för er.
Game? ihihi
Har riot börjat lära sig hur man gör små bröst nu? :'c
Guess it's time to quit lol :(
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet