League of Legends (spel)

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
jonoy52 Kille, 32 år

2 283 forumsinlägg

Skrivet:
19 februari 2013 kl. 12:50
jonoy52 Kille, 32 år

Hmm, själv började allt mitt funka mycket bättre när jag bridge(ade) mitt adsl modem till min D-Link router

myggz Kille, 36 år

119 forumsinlägg

Skrivet:
19 februari 2013 kl. 20:51
myggz Kille, 36 år

hey.. funderar på att dra en all nighter med massa lol spelande... någon som är intresserad att vara med och lira?

finns på west: paraflaxx

kan spela alla sorters modes.
kan dra massa 5v5 om det är många som är intresserade.

alla är välkommna :)

lNGVAR Kille, 31 år

4 465 forumsinlägg

Skrivet:
19 februari 2013 kl. 21:14
lNGVAR Kille, 31 år

Älskar att överraska med folk som tror de gjort sitt livs game med att det var en 4v5 på slutet, rätt så snopen blev han xD

vardelos Tjej, 31 år

7 193 forumsinlägg

Skrivet:
20 februari 2013 kl. 10:27
vardelos Tjej, 31 år

Jayce: BEST JUNGLER EU, REALLY THE BEST I'VE SEEN!

Får inte ens teamwork. :(

pSilent Kille, 32 år

9 995 forumsinlägg

Skrivet:
20 februari 2013 kl. 13:47
pSilent Kille, 32 år

Vissa dagar går det bra iaf :D

jonoy52 Kille, 32 år

2 283 forumsinlägg

Skrivet:
20 februari 2013 kl. 13:49
jonoy52 Kille, 32 år

Citat från Friman


Vissa dagar går det bra iaf :D


Är själv inne på en 6 winstreak :) ska bli promotad nu! brb!

PrinsCharming Kille, 32 år

305 forumsinlägg

Skrivet:
20 februari 2013 kl. 13:51
PrinsCharming Kille, 32 år

Citat från Friman


Vissa dagar går det bra iaf :D


värt att nämna, tror bara det är du som har bra dagar, hade 37 matcher lång winstreak i rankd för typ ett halvår sedan

pSilent Kille, 32 år

9 995 forumsinlägg

Skrivet:
20 februari 2013 kl. 13:53
pSilent Kille, 32 år

Citat från PrinsCharming


Citat från Friman

Vissa dagar går det bra iaf :D
[IMG]http://i47.tipic.com/29vcjf8.jpg[IMG]

värt att nämna, tror bara det är du som har bra dagar, hade 37 matcher lång winstreak i rankd för typ ett halvår sedan


37 ranked på raden? Antar att du hade diamond förra säsongen då? :) Bra jobbat!

PrinsCharming Kille, 32 år

305 forumsinlägg

Skrivet:
20 februari 2013 kl. 13:56
PrinsCharming Kille, 32 år

Citat från Friman


Citat från PrinsCharming

Citat från Friman

Vissa dagar går det bra iaf :D
[IMG]http://i47.tipic.com/29vcjf8.jpg[IMG]

värt att nämna, tror bara det är du som har bra dagar, hade 37 matcher lång winstreak i rankd för typ ett halvår sedan

37 ranked på raden? Antar att du hade diamond förra säsongen då? :) Bra jobbat!


nä:(, 37x10-12 ~400 elo inge diamond för mig:(

Alex Kille, 32 år

3 700 forumsinlägg

Skrivet:
20 februari 2013 kl. 15:42
Alex Kille, 32 år

du är duktig frimansson<3
vågar inte spela ranked än måste bli bättre..

pSilent Kille, 32 år

9 995 forumsinlägg

Skrivet:
20 februari 2013 kl. 15:48
pSilent Kille, 32 år

Citat från AIex


du är duktig frimansson<3
vågar inte spela ranked än måste bli bättre..


<3

Luthor Kille, 30 år

7 923 forumsinlägg

Skrivet:
20 februari 2013 kl. 17:39
Luthor Kille, 30 år

Blitzcrank mid op.

Funderar på vad som ger mest damage dock.

AP eller AD?

Jinekologen Kille, 32 år

4 025 forumsinlägg

Skrivet:
20 februari 2013 kl. 17:41
Jinekologen Kille, 32 år

Citat från iWTFACAKE


Blitzcrank mid op.

Funderar på vad som ger mest damage dock.

AP eller AD?



Skulle säga hybrid, tycker dock inte blitz skall byggas så mkt dmg

gaia Kille, 29 år

2 063 forumsinlägg

Skrivet:
20 februari 2013 kl. 17:43
gaia Kille, 29 år

sheen^^

Luthor Kille, 30 år

7 923 forumsinlägg

Skrivet:
20 februari 2013 kl. 17:45
Luthor Kille, 30 år

Citat från Tuffast


Citat från iWTFACAKE

Blitzcrank mid op.

Funderar på vad som ger mest damage dock.

AP eller AD?



Skulle säga hybrid, tycker dock inte blitz skall byggas så mkt dmg



Meh. Är alltid roligt att bygga "oväntad" builds.

Jag blev ledsen när jag insåg att hans E inte fungerade med Tiamat's splash.



Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet