League of Legends (spel)
Hmm, själv började allt mitt funka mycket bättre när jag bridge(ade) mitt adsl modem till min D-Link router
hey.. funderar på att dra en all nighter med massa lol spelande... någon som är intresserad att vara med och lira?
finns på west: paraflaxx
kan spela alla sorters modes.
kan dra massa 5v5 om det är många som är intresserade.
alla är välkommna :)
Älskar att överraska med folk som tror de gjort sitt livs game med att det var en 4v5 på slutet, rätt så snopen blev han xD
Jayce: BEST JUNGLER EU, REALLY THE BEST I'VE SEEN!
Får inte ens teamwork. :(
Citat från Friman
Vissa dagar går det bra iaf :D
värt att nämna, tror bara det är du som har bra dagar, hade 37 matcher lång winstreak i rankd för typ ett halvår sedan
Citat från PrinsCharming
Citat från Friman
Vissa dagar går det bra iaf :D
[IMG]http://i47.tipic.com/29vcjf8.jpg[IMG]
värt att nämna, tror bara det är du som har bra dagar, hade 37 matcher lång winstreak i rankd för typ ett halvår sedan
37 ranked på raden? Antar att du hade diamond förra säsongen då? :) Bra jobbat!
Citat från Friman
Citat från PrinsCharming
Citat från Friman
Vissa dagar går det bra iaf :D
[IMG]http://i47.tipic.com/29vcjf8.jpg[IMG]
värt att nämna, tror bara det är du som har bra dagar, hade 37 matcher lång winstreak i rankd för typ ett halvår sedan
37 ranked på raden? Antar att du hade diamond förra säsongen då? :) Bra jobbat!
nä:(, 37x10-12 ~400 elo inge diamond för mig:(
du är duktig frimansson<3
vågar inte spela ranked än måste bli bättre..
Blitzcrank mid op.
Funderar på vad som ger mest damage dock.
AP eller AD?
Citat från iWTFACAKE
Blitzcrank mid op.
Funderar på vad som ger mest damage dock.
AP eller AD?
Skulle säga hybrid, tycker dock inte blitz skall byggas så mkt dmg
sheen^^
Citat från Tuffast
Citat från iWTFACAKE
Blitzcrank mid op.
Funderar på vad som ger mest damage dock.
AP eller AD?
Skulle säga hybrid, tycker dock inte blitz skall byggas så mkt dmg
Meh. Är alltid roligt att bygga "oväntad" builds.
Jag blev ledsen när jag insåg att hans E inte fungerade med Tiamat's splash.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet
