League of Legends (spel)
Prova "LoL" ^^
lvla runt 10 så du får lite inblick, sen tycker man att det är skitkul, samma sak hände mig :3
Och nu har jag 1500wins och spelar dagligen ^^
adda gärna "Tukshe", lirar på "west" :D
wtf 2 xpecials
ahahahahahahahaha
FUCK BITCHES WHY U NO LET ME PENTA
Spelar på EU/West, nick: BattleCow
Söker 2 pers till full 5vs5 costum premade
alla är svenskar hurry
Hahaha alltså
Kajsa Elinda (12:02):
hahahah har du problem eller?
Men herregud, jag tänker inte spela med dig, är du dum i huvudet eller?
LastLegend007 (12:04):
horunge möt mig då jag knullar dig på din pappas rygg i din ssäng
horunge
manshora
är din bög pappa
jag knullar din familj i graven plus dig
Kajsa Elinda (12:04):
bra sverige
Kan tillägga att pojkstackarn är 12 år.
Edit;
Hans polare la till mig också
Kajsa Elinda (12:05): Hahaha alltså, vad är erat problem?
lolipop12368769 (12:06): inget men vad e ditt
Kajsa Elinda (12:06): Din polare är ju uppenbarligen skruvad i alla fall!
lolipop12368769 (12:06): hahhahahahahahaha du då din knulladde bajskorv
på din pappas rygg
>dem acrobatics
yeahboi
det blir bara värre och värre alltså
skrattar så jag gråter här
Citat från Bairyhalls
på din pappas rygg
>dem acrobatics
gymnastic skill 2k elo
Kajsa Elinda (12:06): Har bollarna ens trillat ner än?
Har du varit på rutinkollen hos doktorn?
LastLegend007 (12:06): hora va med då
Kajsa Elinda (12:06): hahaha nej
har bättre saker för mig
borde inte du sova förresten?
LastLegend007 (12:07): jag ska mörda dig en vacker äcklig hor dag när jag ser en sån hora som dig
Kajsa Elinda (12:07): Hahaha är du blatte eller?
Trodde vanliga, svenska pojkar kunde vårda sitt språk
LastLegend007 (12:08): jag är inte svensk cp barn
Kajsa Elinda (12:10): https://www.youtube.com/watch?v=wu8ueeYtDm8
LastLegend007 (12:10): jag är inte *****
Kajsa Elinda (12:11): Nähä, är du sandneger då?
LastLegend007 (12:12): italinare
Kajsa Elinda (12:12): jävla guido
james bond
Får akta så jag inte blir snipead av en 12årig guido här någon dag. Fifän.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet