League of Legends (spel)
Fukd
Kille, 31 år
^ gör en refund. Sämst hjälte ever.
masshysteria
Kille, 33 år
Lol varför skulle jag göra det? Det är väl individuellt vad man föredrar att spela som?
Fukd
Kille, 31 år
"Är det någon av er som har kört henne och har tips?"
Sluta fråga frågor du inte vill ha svar på.
DY14N
Kille, 32 år
Här var man sur.
Luffare
Kille, 33 år
Citat från Lill_Henke
^ gör en refund. Sämst hjälte ever.
Hon är inte vidare bra om man inte kan spela henne nej...
Fukd
Kille, 31 år
Jag kokar inombords.. *Morr*
Atleast she got tits..
masshysteria
Kille, 33 år
huehuehue
blursch
Kille, 32 år
Citat från TheMuffinMan
Citat från Lill_Henke
^ gör en refund. Sämst hjälte ever.
Hon är inte vidare bra om man inte kan spela henne nej...
Fast sen så är det ju så med nästan alla!
Luffare
Kille, 33 år
Sant, tänkte mer på att många inte vet hur man spelar assassins i teamfights och dömer sina lag till att förlora :/
blursch
Kille, 32 år
Då kör man mot bots tills man fattar lite, sen normal, sen ranked! Man måste ju börja någonstans för att lära sig.
Oldboy
Kille, 33 år
Citat från Lill_Henke
Tror någon blev slagen som barn, skulle förklara varför so mad. Leblanc är väldigt nitchig, men fyller sin funktion. Skulle inte spelas i Ogn så pass mycket som hon gör ifall att hon var "sämst hjälte ever".
Frontosa
Kille, 36 år
Borde vara krav på kvalificering till ranked.
gaia
Kille, 29 år
För att göra er på gladare humör
blursch
Kille, 32 år
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet