JA/NEJ-leken

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
hellowonderland Tjej, 32 år

2 010 forumsinlägg

Skrivet:
5 april 2012 kl. 08:20
hellowonderland Tjej, 32 år

Ja

Duschat idag?

Hipsterfitta 30 år

369 forumsinlägg

Skrivet:
5 april 2012 kl. 09:08
Hipsterfitta 30 år

Ja.

Stadsbarn?

Golgadoth 33 år

7 478 forumsinlägg

Skrivet:
5 april 2012 kl. 09:40
Golgadoth 33 år

Kindof.

Druckit energidryck idag?

Manskensgatan 31 år

4 745 forumsinlägg

Skrivet:
5 april 2012 kl. 10:48
Manskensgatan 31 år

Nej, det är inte riktigt min kopp av te.

Hoppat på kryckor denna vecka?

c0opycat Tjej, 31 år

8 629 forumsinlägg

Skrivet:
5 april 2012 kl. 13:25
c0opycat Tjej, 31 år

Naaah

tycker du själv att du är snygg?

Hipsterfitta 30 år

369 forumsinlägg

Skrivet:
5 april 2012 kl. 13:38
Hipsterfitta 30 år

Ibland ja.

Livet är meningsfullt?

Uzumaki Tjej, 32 år

737 forumsinlägg

Skrivet:
5 april 2012 kl. 14:43
Uzumaki Tjej, 32 år

Bara i vissa situationer =)

Nyponsoppa är gott?

ApotekArne Kille, 37 år

337 forumsinlägg

Skrivet:
5 april 2012 kl. 14:45
ApotekArne Kille, 37 år

ja, men helst med lite glass

felix e sexy?

Golgadoth 33 år

7 478 forumsinlägg

Skrivet:
5 april 2012 kl. 14:51
Golgadoth 33 år

Nej

Har du smink på dig just nu?

AndrEMO Kille, 31 år

1 257 forumsinlägg

Skrivet:
5 april 2012 kl. 14:53
AndrEMO Kille, 31 år

Nejpel.

Vill du att jag ska fixa ihop dig med min skäggiga indiska klasskompis?

Golgadoth 33 år

7 478 forumsinlägg

Skrivet:
5 april 2012 kl. 14:56
Golgadoth 33 år

Om han är smal och trevlig så xD lol

Gillar du Emocore?

YouSlothy Tjej, 28 år

2 091 forumsinlägg

Skrivet:
5 april 2012 kl. 14:58
YouSlothy Tjej, 28 år

Ja.. Jag tror det..

One Direction suger?

Golgadoth 33 år

7 478 forumsinlägg

Skrivet:
5 april 2012 kl. 15:03
Golgadoth 33 år

JA! :s

Är du förkyld?

YouSlothy Tjej, 28 år

2 091 forumsinlägg

Skrivet:
5 april 2012 kl. 15:08
YouSlothy Tjej, 28 år

Ja :'c

Glass är gott med strössel till?

AndrEMO Kille, 31 år

1 257 forumsinlägg

Skrivet:
5 april 2012 kl. 15:08
AndrEMO Kille, 31 år

Japel :D

Jag är skum?


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet