JA/NEJ-leken

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
c0opycat Tjej, 31 år

8 629 forumsinlägg

Skrivet:
4 april 2012 kl. 20:13
c0opycat Tjej, 31 år

Har redan lov nu så nä.

Raka sig varje gång i duschen?

itsthemusic Tjej, 30 år

9 271 forumsinlägg

Skrivet:
4 april 2012 kl. 20:20
itsthemusic Tjej, 30 år

Ja.

Är det ett fan av Tim Burton?

mudz Tjej, 28 år

228 forumsinlägg

Skrivet:
4 april 2012 kl. 20:57
mudz Tjej, 28 år

Ja!

Har du/vill du tatuera dig?

Golgadoth 33 år

7 478 forumsinlägg

Skrivet:
4 april 2012 kl. 20:58
Golgadoth 33 år

Jag vill, har inte gjort det.

Har du duschat idag?

lilyxo Tjej, 30 år

466 forumsinlägg

Skrivet:
4 april 2012 kl. 21:08
lilyxo Tjej, 30 år

njaej

tkr du om Star Wars? <.<

Golgadoth 33 år

7 478 forumsinlägg

Skrivet:
4 april 2012 kl. 21:10
Golgadoth 33 år

Nej, har aldrig ens sett det.

Gillar du poker?

ApotekArne Kille, 37 år

337 forumsinlägg

Skrivet:
4 april 2012 kl. 21:16
ApotekArne Kille, 37 år

ja

satsa pengar i det?

Golgadoth 33 år

7 478 forumsinlägg

Skrivet:
4 april 2012 kl. 22:09
Golgadoth 33 år

Nej

Färgar du håret ofta?

YouSlothy Tjej, 28 år

2 091 forumsinlägg

Skrivet:
4 april 2012 kl. 22:47
YouSlothy Tjej, 28 år

Jao..

Du är ledsen, depp och påväg att bli sjuk och har lust att dö?

ULTRALUL Kille, 33 år

490 forumsinlägg

Skrivet:
4 april 2012 kl. 22:49
ULTRALUL Kille, 33 år

Japp

KFC bör finnas i sverige?

ChokoChoko Tjej, 33 år

8 095 forumsinlägg

Skrivet:
5 april 2012 kl. 00:05
ChokoChoko Tjej, 33 år

ja det vore nog charmigt.

är champagne gott?

Driftmonkey Kille, 30 år

422 forumsinlägg

Skrivet:
5 april 2012 kl. 00:35
Driftmonkey Kille, 30 år

Champange är svin gott föfan!

Lanar sönder under detta lov? :3

Hosh Tjej, 29 år

592 forumsinlägg

Skrivet:
5 april 2012 kl. 07:13
Hosh Tjej, 29 år

Nej inte vad jag vet :(

följer big brother?

c0opycat Tjej, 31 år

8 629 forumsinlägg

Skrivet:
5 april 2012 kl. 07:14
c0opycat Tjej, 31 år

haha ja!

trött?

Little_blondie Tjej, 34 år

617 forumsinlägg

Skrivet:
5 april 2012 kl. 08:17
Little_blondie Tjej, 34 år

Ja D:

Risifrutti är gott?


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet