JA/NEJ-leken
NoBrain
Tjej, 28 år
Grunge.
Nirvana är legender?
Golgadoth
33 år
JA!
Pizza är gott ibland men kan smaka spya när man mår illa?
Little_blondie
Tjej, 34 år
Ja :o
Kram?
ApotekArne
Kille, 37 år
ja
kaffe eller te?
YouSlothy
Tjej, 28 år
Ja.
FAAAAN!?!?!?
ULTRALUL
Kille, 33 år
Ja.
Cola är överskattat ??
Uzumaki
Tjej, 32 år
Nej
Röka brunt/grönt borde vara lagligt i Svergie?
Zoidberg
30 år
Lagligt somfan!
julmust = påskmust?
ApotekArne
Kille, 37 år
ja
trolls borde skjutas?
c0opycat
Tjej, 31 år
nej, dom är kul.
feed the trolls
Sverigedemokraterna?
YouSlothy
Tjej, 28 år
Nope..
Ät upp dom?
Hipsterfitta
30 år
Vilka? Nej.
Hundar är det bästa djuret?
Zoidberg
30 år
nja, gillar både hundar, katter, och reptiler
röka en feting?
ApotekArne
Kille, 37 år
Nej!
whiskey skulle kunna användas som kräkmedel?
Lysergide
Tjej, 32 år
Haha, det skulle inte funka för mig iaf, gillar whiskey :)
Apor är söta?
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet