JA/NEJ-leken

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
NoBrain Tjej, 28 år

157 forumsinlägg

Skrivet:
2 april 2012 kl. 19:32
NoBrain Tjej, 28 år

Grunge.

Nirvana är legender?

Golgadoth 33 år

7 478 forumsinlägg

Skrivet:
2 april 2012 kl. 20:03
Golgadoth 33 år

JA!

Pizza är gott ibland men kan smaka spya när man mår illa?

Little_blondie Tjej, 34 år

617 forumsinlägg

Skrivet:
2 april 2012 kl. 20:06
Little_blondie Tjej, 34 år

Ja :o

Kram?

ApotekArne Kille, 37 år

337 forumsinlägg

Skrivet:
2 april 2012 kl. 20:08
ApotekArne Kille, 37 år

ja

kaffe eller te?

YouSlothy Tjej, 28 år

2 091 forumsinlägg

Skrivet:
2 april 2012 kl. 20:16
YouSlothy Tjej, 28 år

Ja.

FAAAAN!?!?!?

ULTRALUL Kille, 33 år

490 forumsinlägg

Skrivet:
2 april 2012 kl. 20:23
ULTRALUL Kille, 33 år

Ja.

Cola är överskattat ??

Uzumaki Tjej, 32 år

737 forumsinlägg

Skrivet:
2 april 2012 kl. 20:25
Uzumaki Tjej, 32 år

Nej

Röka brunt/grönt borde vara lagligt i Svergie?

Zoidberg 30 år

2 803 forumsinlägg

Skrivet:
2 april 2012 kl. 20:26
Zoidberg 30 år

Lagligt somfan!

julmust = påskmust?

ApotekArne Kille, 37 år

337 forumsinlägg

Skrivet:
2 april 2012 kl. 20:26
ApotekArne Kille, 37 år

ja

trolls borde skjutas?

c0opycat Tjej, 31 år

8 629 forumsinlägg

Skrivet:
2 april 2012 kl. 20:30
c0opycat Tjej, 31 år

nej, dom är kul.
feed the trolls

Sverigedemokraterna?

YouSlothy Tjej, 28 år

2 091 forumsinlägg

Skrivet:
2 april 2012 kl. 20:32
YouSlothy Tjej, 28 år

Nope..

Ät upp dom?

Hipsterfitta 30 år

369 forumsinlägg

Skrivet:
2 april 2012 kl. 20:45
Hipsterfitta 30 år

Vilka? Nej.

Hundar är det bästa djuret?

Zoidberg 30 år

2 803 forumsinlägg

Skrivet:
2 april 2012 kl. 20:50
Zoidberg 30 år

nja, gillar både hundar, katter, och reptiler

röka en feting?

ApotekArne Kille, 37 år

337 forumsinlägg

Skrivet:
2 april 2012 kl. 20:51
ApotekArne Kille, 37 år

Nej!

whiskey skulle kunna användas som kräkmedel?

Lysergide Tjej, 32 år

797 forumsinlägg

Skrivet:
2 april 2012 kl. 20:51
Lysergide Tjej, 32 år

Haha, det skulle inte funka för mig iaf, gillar whiskey :)
Apor är söta?


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet