JA/NEJ-leken
Nä :c
DECOCREAM HELVETE!?!?!??! >:C
SRCETJCARLXCL :')
Har du en iPad?
Nej jag brände upp mina pengar istället :>
har du kall pizza i kylen?
Nej
Gillar du soppa?
Ja!
Har ni fortfarande snö hos er?
Ja, men bara jättelite!
Gillar du smörgåstårta?
Nej fyfan!
Olksjafhew87urw90ieoolwqjuief8i90owdwplefökrgjixtlpwdöl,mkehfyet8930r2e+oåPSAODLKSFKMNSLRIHO8UW9EIPODL,XMCDSNIFDJHU9AWU0R9I+3OEÅLÖD,MNLFJIGHERAW0OLÖD,MKNREJI!?
Jaa! ;o
Du gillar dragspel?
Japp.
Eddie Meduza var en riktigt bra musiker?
Nej :@
Shut up woman get on my horse ?!
Yep..
Skullcandy, fett hc jag är?
Fett jävla posör är vad du är!
Shut up woman make me a sandwich?
Nop..
[big]MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT!?!?![/big]
Edit: Failade :c
Redan ätit!
W.A.S.P?
ja det är vi
sleaze eller grunge?
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet