JA/NEJ-leken

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
babsaan Tjej, 30 år

3 759 forumsinlägg

Skrivet:
15 mars 2012 kl. 21:53
babsaan Tjej, 30 år

Nej.

Sovit hela dagen?

Str00mp Kille, 31 år

1 504 forumsinlägg

Skrivet:
15 mars 2012 kl. 22:42
Str00mp Kille, 31 år

nej

gjort någonting bra idag?

ChokoChoko Tjej, 33 år

8 095 forumsinlägg

Skrivet:
16 mars 2012 kl. 00:56
ChokoChoko Tjej, 33 år

ja! lr nej vänta, nytt dygn, så nej.

har du bra betyg?

nom Kille, 34 år

1 235 forumsinlägg

Skrivet:
16 mars 2012 kl. 03:08
nom Kille, 34 år

Yes i både skolan och gymnasiet.

Ska du ha sex imorgon?

babsaan Tjej, 30 år

3 759 forumsinlägg

Skrivet:
16 mars 2012 kl. 13:10
babsaan Tjej, 30 år

Nej, inte vad jag vet, men vem vet ;)

Du har lektion just nu och sitter med din iPhone i ditt knä?

Directioner Tjej, 28 år

23 forumsinlägg

Skrivet:
16 mars 2012 kl. 13:13
Directioner Tjej, 28 år

Nej.

ÄR DU KÅT

Enemabulldozer Kille, 34 år

5 399 forumsinlägg

Skrivet:
16 mars 2012 kl. 13:33
Enemabulldozer Kille, 34 år

Nope

Frukost?

babsaan Tjej, 30 år

3 759 forumsinlägg

Skrivet:
16 mars 2012 kl. 13:48
babsaan Tjej, 30 år

Nej, finns ingen mat hemma.

Halsbränna?

Uzumaki Tjej, 32 år

737 forumsinlägg

Skrivet:
16 mars 2012 kl. 16:40
Uzumaki Tjej, 32 år

Inte vad jag vet!

Törstig?

moebb Kille, 34 år

2 422 forumsinlägg

Skrivet:
16 mars 2012 kl. 16:43
moebb Kille, 34 år

Inte så värst!

Vanilj yoghurt, någon

Rebellious_Sky Tjej, 30 år

245 forumsinlägg

Skrivet:
16 mars 2012 kl. 20:00
Rebellious_Sky Tjej, 30 år

beror på humörett

Jens Lapidus?

Uzumaki Tjej, 32 år

737 forumsinlägg

Skrivet:
17 mars 2012 kl. 15:56
Uzumaki Tjej, 32 år

Ja!

Har du ont någonstans?

Zoidberg 30 år

2 803 forumsinlägg

Skrivet:
17 mars 2012 kl. 15:57
Zoidberg 30 år

ja, mina skinkor gör fruktansvärt ont :(

bakis?

Uzumaki Tjej, 32 år

737 forumsinlägg

Skrivet:
17 mars 2012 kl. 16:22
Uzumaki Tjej, 32 år

Nej!

Är du galen? (=

DECORAANiME Tjej, 30 år

125 forumsinlägg

Skrivet:
17 mars 2012 kl. 20:26
DECORAANiME Tjej, 30 år

JA :D

slår du i tån överallt?


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet