JA/NEJ-leken

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
rents Tjej, 30 år

679 forumsinlägg

Skrivet:
15 mars 2012 kl. 06:12
rents Tjej, 30 år

Ja, de är så kräsna


Orkar inte gå upp ur sängen?

HSTPM Tjej, 27 år

181 forumsinlägg

Skrivet:
15 mars 2012 kl. 06:17
HSTPM Tjej, 27 år

Nej! Fysatan.

Har du tweetcamat men Liam Payne nyss? :D:D:D:D

Papperskorgen Kille, 35 år

157 forumsinlägg

Skrivet:
15 mars 2012 kl. 09:12
Papperskorgen Kille, 35 år

Nepp.

Är du medlem på ec?

svartlama Tjej, 30 år

47 forumsinlägg

Skrivet:
15 mars 2012 kl. 10:30
svartlama Tjej, 30 år

Nej, absolut inte O.o

Sova länge på helgen?

Taytos Tjej, 31 år

888 forumsinlägg

Skrivet:
15 mars 2012 kl. 10:37
Taytos Tjej, 31 år

Ja, absolut!

Sova länge på vardagar? :3

LiveItOutgrabben Kille, 33 år

12 forumsinlägg

Skrivet:
15 mars 2012 kl. 13:29
LiveItOutgrabben Kille, 33 år

japp kallas arbetslös :p

ska vi kolla på Scooby Doo ??

Zoidberg 30 år

2 803 forumsinlägg

Skrivet:
15 mars 2012 kl. 13:54
Zoidberg 30 år

nej, det är läskigt :(
fint väder?

babsaan Tjej, 30 år

3 759 forumsinlägg

Skrivet:
15 mars 2012 kl. 14:28
babsaan Tjej, 30 år

Nja., Lite mulet och kyligt.

Luktar det bränt i hela dit hus/lägenhet?

rents Tjej, 30 år

679 forumsinlägg

Skrivet:
15 mars 2012 kl. 14:48
rents Tjej, 30 år

Nopp


Ont i tänderna?

HSTPM Tjej, 27 år

181 forumsinlägg

Skrivet:
15 mars 2012 kl. 16:07
HSTPM Tjej, 27 år

Nej

Rastlös?

Directioner Tjej, 28 år

23 forumsinlägg

Skrivet:
15 mars 2012 kl. 16:13
Directioner Tjej, 28 år

Ja.

Ligga?

Uzumaki Tjej, 32 år

737 forumsinlägg

Skrivet:
15 mars 2012 kl. 18:25
Uzumaki Tjej, 32 år

Nej tack! (=

Badar du med skum?

Driftmonkey Kille, 30 år

422 forumsinlägg

Skrivet:
15 mars 2012 kl. 19:52
Driftmonkey Kille, 30 år

Happens some times!

Skriv med mig i PM ? c:

Vanten Kille, 33 år

402 forumsinlägg

Skrivet:
15 mars 2012 kl. 20:36
Vanten Kille, 33 år

Nej tack

Tycker du om Jurassic Park-filmerna?

HSTPM Tjej, 27 år

181 forumsinlägg

Skrivet:
15 mars 2012 kl. 21:27
HSTPM Tjej, 27 år

Ja

Har du Draw Something? :)


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet