JA/NEJ-leken

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
HSTPM Tjej, 27 år

181 forumsinlägg

Skrivet:
12 mars 2012 kl. 18:41
HSTPM Tjej, 27 år

aop

är du rolig?

babsaan Tjej, 30 år

3 759 forumsinlägg

Skrivet:
12 mars 2012 kl. 23:08
babsaan Tjej, 30 år

Nej fy fan.

Långa killar = dreeeegel?

Little_blondie Tjej, 33 år

617 forumsinlägg

Skrivet:
12 mars 2012 kl. 23:10
Little_blondie Tjej, 33 år

Klart<3

Killar med blåa ögon är söta? :3

Vanten Kille, 33 år

402 forumsinlägg

Skrivet:
12 mars 2012 kl. 23:13
Vanten Kille, 33 år

Ja :$$$$$

Bruna bananer är godare än gula/gröna?

Daniel Kille, 31 år

3 033 forumsinlägg

Skrivet:
12 mars 2012 kl. 23:17
Daniel Kille, 31 år

Nej.


Obama som president igen?

LabRat Tjej, 30 år

188 forumsinlägg

Skrivet:
12 mars 2012 kl. 23:38
LabRat Tjej, 30 år

Ja

Sagan om Ringen triologin är bäst som film?

Little_blondie Tjej, 33 år

617 forumsinlägg

Skrivet:
12 mars 2012 kl. 23:40
Little_blondie Tjej, 33 år

Ja för vem fan orkar läsa böckerna?

Sova nu?

Ebenezer Tjej, 36 år

2 340 forumsinlägg

Skrivet:
13 mars 2012 kl. 09:19
Ebenezer Tjej, 36 år

Nej vafan

Snus?

Hosh Tjej, 29 år

592 forumsinlägg

Skrivet:
13 mars 2012 kl. 14:33
Hosh Tjej, 29 år

Ja!

Cigg?

Zoidberg 30 år

2 803 forumsinlägg

Skrivet:
13 mars 2012 kl. 14:56
Zoidberg 30 år

ja tack

ont om cash?

Squidgy_ Tjej, 29 år

361 forumsinlägg

Skrivet:
13 mars 2012 kl. 14:57
Squidgy_ Tjej, 29 år

nej

sova?

Enemabulldozer Kille, 34 år

5 399 forumsinlägg

Skrivet:
13 mars 2012 kl. 14:57
Enemabulldozer Kille, 34 år

Nej, vaknade fan just


ge mig snus?

LiveItOutgrabben Kille, 33 år

12 forumsinlägg

Skrivet:
13 mars 2012 kl. 15:16
LiveItOutgrabben Kille, 33 år

kom hit så får du en snus :p

körkort ??

ValarMorghulis Kille, 32 år

1 978 forumsinlägg

Skrivet:
13 mars 2012 kl. 16:10
ValarMorghulis Kille, 32 år

nej :(
du har en massa disk vid din dator som du inte orkar ta ut?

babsaan Tjej, 30 år

3 759 forumsinlägg

Skrivet:
13 mars 2012 kl. 16:12
babsaan Tjej, 30 år

Nej men i sängen ligger det lite smått och gott.

Tog du hål i örat igår?


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet