JA/NEJ-leken

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Enemabulldozer Kille, 34 år

5 399 forumsinlägg

Skrivet:
11 mars 2012 kl. 22:51
Enemabulldozer Kille, 34 år

klart, im da bes

Söndag = snacks?

ChokoChoko Tjej, 33 år

8 095 forumsinlägg

Skrivet:
11 mars 2012 kl. 23:45
ChokoChoko Tjej, 33 år

nepp

ska du sova snart?

LiveItOutgrabben Kille, 33 år

12 forumsinlägg

Skrivet:
12 mars 2012 kl. 03:07
LiveItOutgrabben Kille, 33 år

hell no :P

nudist ??

mica Tjej, 34 år

11 694 forumsinlägg

Skrivet:
12 mars 2012 kl. 03:12
mica Tjej, 34 år

ne

får jag fläta ditt hår?

Enemabulldozer Kille, 34 år

5 399 forumsinlägg

Skrivet:
12 mars 2012 kl. 03:20
Enemabulldozer Kille, 34 år

klart du får, vill ha jätte fina flätor.

Im da bes?

mica Tjej, 34 år

11 694 forumsinlägg

Skrivet:
12 mars 2012 kl. 03:28
mica Tjej, 34 år

Awh tack. Jag kan göra dom finaste flätorna ever på dig då!

Ont what?! Fast okej ja!

Äger du en nästrimmer?

babsaan Tjej, 30 år

3 759 forumsinlägg

Skrivet:
12 mars 2012 kl. 10:08
babsaan Tjej, 30 år

Nej, har inte behov av en sådan.

Är du i skolan ?

rents Tjej, 30 år

679 forumsinlägg

Skrivet:
12 mars 2012 kl. 10:29
rents Tjej, 30 år

Ja


Har engelska just nu?

Squidgy_ Tjej, 29 år

361 forumsinlägg

Skrivet:
12 mars 2012 kl. 10:37
Squidgy_ Tjej, 29 år

nej, lunch

gillar att gå på konserter?

babsaan Tjej, 30 år

3 759 forumsinlägg

Skrivet:
12 mars 2012 kl. 11:45
babsaan Tjej, 30 år

Ja det kan jag tänka mig.

Är du svensk?

ChokoChoko Tjej, 33 år

8 095 forumsinlägg

Skrivet:
12 mars 2012 kl. 13:35
ChokoChoko Tjej, 33 år

halvt.

är du laktosintolerant?

Belivix Tjej, 32 år

3 073 forumsinlägg

Skrivet:
12 mars 2012 kl. 15:21
Belivix Tjej, 32 år

Nej

har du nyligen färgat håret?

NightmareKid Tjej, 31 år

871 forumsinlägg

Skrivet:
12 mars 2012 kl. 15:36
NightmareKid Tjej, 31 år

ja

gillar du post-itlappar?

HSTPM Tjej, 27 år

181 forumsinlägg

Skrivet:
12 mars 2012 kl. 16:46
HSTPM Tjej, 27 år

JAJJAJAJA

biss och kajs?

babsaan Tjej, 30 år

3 759 forumsinlägg

Skrivet:
12 mars 2012 kl. 16:54
babsaan Tjej, 30 år

Ja, ;D

Vaniljte med sojamjölk= nomnomnom?


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet