JA/NEJ-leken
visionary
Tjej, 32 år
nej
Filmkvällar är mysiga?
Damdidam
Tjej, 30 år
Ja.
Provat att käka enhörningskött?
Zoidberg
30 år
nej, igår dock
röka?
ChokoChoko
Tjej, 33 år
nääh, ba om du bjuder.
kliar det i ögonen?
Squidgy_
Tjej, 29 år
nej
lyssnar du på asking alexandria?
Driftmonkey
Kille, 30 år
Jaföfan!
Gillar du DBA?
Vogtup
Kille, 34 år
Knappast!
Thorsten skulle ha vunnit?
BrokenWings
Tjej, 28 år
Ja.
Du är rolig?
Vogtup
Kille, 34 år
Klart jag är!
Full?
Hosh
Tjej, 29 år
Nix
ätit karamell färgad gröt?
LAKK
Tjej, 29 år
nej.
´visst är lejonkungen världens bästa disney film?
HSTPM
Tjej, 27 år
Ja ! (:
Godis till frukost?
babsaan
Tjej, 30 år
Nej.
Varit i stallet idag?
Enemabulldozer
Kille, 34 år
Japp! köttet var dock inte tillräckligt mört än
Snacks buddy?
HSTPM
Tjej, 27 år
Yeah buddy
Mår du illa?
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet