JA/NEJ-leken
HandsomePrick
Kille, 32 år
aahdå :)
retard? :)
YouSlothy
Tjej, 28 år
Ja :(
Djungelvrål är namnam?
rents
Tjej, 30 år
Ja
Smörgåstårta är vidrigt?
YouSlothy
Tjej, 28 år
Ja!
Handla sommarskor nu? </3
Bastian
Kille, 31 år
använder converse även på vintern såatteh nej.
godis ikväll? ;)
Str00mp
Kille, 31 år
Helt klart!
kör du bmx?
babsaan
Tjej, 30 år
Nej.
Boffa är nice?
fantastic
Tjej, 29 år
Inte direkt, känslan är skum.
småbarn är pain in ass?
Izaac
Kille, 36 år
Japp !
Testat någon drog?
YouSlothy
Tjej, 28 år
Mnjae.. Mer haft en pytteliten dos utav amfetamin eller vad det nu var i någon medicin..
Gla'?
Zoidberg
30 år
JA
fest ikväll?
babsaan
Tjej, 30 år
Nej ):
Molly sanden sjunger dåligt?
Zoidberg
30 år
ohyes
moa lignell är helt underbar med en röst som får en att smälta?
HSTPM
Tjej, 27 år
JAA
ont i ryggen?
YouSlothy
Tjej, 28 år
Nej, ung och frisk typ..
Godnatt?
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet