JA/NEJ-leken
Driftmonkey
Kille, 30 år
Nope iPhone 4 du vet 8D
Gillar du spelet SCP-087 ??
Kabiish
Tjej, 28 år
Aldrig spelat.
Gillar du punk?
YouSlothy
Tjej, 28 år
Njae..
Ont i huvudet som en jävla godispåse?
Rosesarered
Tjej, 29 år
ja, fyfaan alltså!
Suttit/sitter hemma denna lördag kväll?
YouSlothy
Tjej, 28 år
Japp.. As skönt!
Fixa en bra profilbild nu till ec? :D
Rosesarered
Tjej, 29 år
hade varit jävligt bra o ha en BRA profilbild för en gångs skulle men de blir nog inte idag heller..
Du har sjukt tråkigt o vill göra något - utomhus?
demons
Tjej, 29 år
Nej
du äter glass?
Snepuff
Tjej, 29 år
Faktiskt ja, har en Ben å Jerry tätt intill.
Sniglar är söta ?
YouSlothy
Tjej, 28 år
Ja ^^
Snepuffs hår är supermegaduper awesome? (y)
babsaan
Tjej, 30 år
....VAD FAN SNACKAR DU OM?
har du varit i london?
N1C3
Tjej, 29 år
Nej.
facebook beroende?
HSTPM
Tjej, 27 år
Nej
Du är så jävla ful? (du, marika)
Hestballe
Tjej, 28 år
ja.
Ska du till sonisphere 2012?
Ludvig
Kille, 29 år
nej
röka på elle???
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet