JA/NEJ-leken
Niko
Kille, 36 år
Jah.
Är du rädd för mörkret?
Kabiish
Tjej, 28 år
Ja, ibland
Är du sjuk?
babsaan
Tjej, 30 år
Nej.
Brukar du ringa bris?
YouSlothy
Tjej, 28 år
Nope.
Du ska sova nu och gå upp för att gå till fucking prima halv nio imorgon? >.<
Omnicide
Kille, 33 år
Nej.
Du är ett offer för jantelagen?
Niko
Kille, 36 år
Nej då, kan jag inte påstå.
Det sket sig med sömnen idag?
YouSlothy
Tjej, 28 år
Nej! Ska sova nu >:c
Ont i huvudet och törstig som ett svin?
Kabiish
Tjej, 28 år
Ah ont i huvudet har jag.
Kallt i rummet eller?
Vogtup
Kille, 34 år
Nä!
Full?
Heisenburg
Kille, 33 år
Om det ändå vore så väl.
Önskar det vore lite varmare ute?
LiveItOutgrabben
Kille, 33 år
nej
äter du äpple?
mli
Tjej, 32 år
Nej
Tycker du att sushi är gott?
Kambodja
Kille, 36 år
Nej, inte särskilt gott.
Gillar du Bad Taste?
YouSlothy
Tjej, 28 år
Hahah nej xD?
Svans på Nintendot? :D
HSTPM
Tjej, 27 år
Nej.
har du en Xperia ray?
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet