JA/NEJ-leken

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Niko Kille, 36 år

16 637 forumsinlägg

Skrivet:
29 februari 2012 kl. 23:20
Niko Kille, 36 år

Jah.

Är du rädd för mörkret?

Kabiish Tjej, 28 år

408 forumsinlägg

Skrivet:
29 februari 2012 kl. 23:22
Kabiish Tjej, 28 år

Ja, ibland

Är du sjuk?

babsaan Tjej, 30 år

3 759 forumsinlägg

Skrivet:
29 februari 2012 kl. 23:36
babsaan Tjej, 30 år

Nej.

Brukar du ringa bris?

YouSlothy Tjej, 28 år

2 091 forumsinlägg

Skrivet:
1 mars 2012 kl. 00:21
YouSlothy Tjej, 28 år

Nope.

Du ska sova nu och gå upp för att gå till fucking prima halv nio imorgon? >.<

Omnicide Kille, 33 år

1 931 forumsinlägg

Skrivet:
1 mars 2012 kl. 00:39
Omnicide Kille, 33 år

Nej.

Du är ett offer för jantelagen?

Niko Kille, 36 år

16 637 forumsinlägg

Skrivet:
1 mars 2012 kl. 00:45
Niko Kille, 36 år

Nej då, kan jag inte påstå.

Det sket sig med sömnen idag?

YouSlothy Tjej, 28 år

2 091 forumsinlägg

Skrivet:
1 mars 2012 kl. 00:50
YouSlothy Tjej, 28 år

Nej! Ska sova nu >:c

Ont i huvudet och törstig som ett svin?

Kabiish Tjej, 28 år

408 forumsinlägg

Skrivet:
1 mars 2012 kl. 00:56
Kabiish Tjej, 28 år

Ah ont i huvudet har jag.

Kallt i rummet eller?

Vogtup Kille, 34 år

1 801 forumsinlägg

Skrivet:
1 mars 2012 kl. 00:59
Vogtup Kille, 34 år

Nä!

Full?

Heisenburg Kille, 33 år

151 forumsinlägg

Skrivet:
1 mars 2012 kl. 01:08
Heisenburg Kille, 33 år

Om det ändå vore så väl.

Önskar det vore lite varmare ute?

LiveItOutgrabben Kille, 33 år

12 forumsinlägg

Skrivet:
1 mars 2012 kl. 01:18
LiveItOutgrabben Kille, 33 år

nej

äter du äpple?

mli Tjej, 32 år

599 forumsinlägg

Skrivet:
1 mars 2012 kl. 02:02
mli Tjej, 32 år

Nej

Tycker du att sushi är gott?

Kambodja Kille, 36 år

2 252 forumsinlägg

Skrivet:
1 mars 2012 kl. 02:22
Kambodja Kille, 36 år

Nej, inte särskilt gott.

Gillar du Bad Taste?

YouSlothy Tjej, 28 år

2 091 forumsinlägg

Skrivet:
3 mars 2012 kl. 04:07
YouSlothy Tjej, 28 år

Hahah nej xD?

Svans på Nintendot? :D

HSTPM Tjej, 27 år

181 forumsinlägg

Skrivet:
3 mars 2012 kl. 12:59
HSTPM Tjej, 27 år

Nej.

har du en Xperia ray?


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet