JA/NEJ-leken
Ja jine är ju här på ec?
Är de gott med godis?
Nej inte lösgodis bara tutti frutti om de inte är gula och persika är gott annars är lösgodis ett nej..
Är mentos verkligen goda när de är så hårda första tuggan?
nej
röker du CIGARETTER???
nej röker inga CIGARETTER
snusar du SNUS?
Ja jag snusar SNUS
tkr vi om tisdagar?
inte än
har du någonsin hört talas om en dammsugare som istället för att suga upp damm ba spottar ut skiten ?
nej men jag är intresserad nu
fattar du va som händer?
Ja
Ska ec banna jine på livstid?
Ja
Eller nej
Gillar du en hög levnadsstandard?
Nej.
Ska du ha kul i helgen??
Ja, det är ju föräldrafritt så massa sova och serier.
Tycker du om och klappa andras hundar som du inte känner?
nej
har du badkar?
Ja
Vill du ha mat?
Nej tack hemmagjorda kakor som jag ska hämta nu
Hoppar du över kvällsmaten och tar glass?
Nej ska fanimej äta allt
Är du en såndär emo?
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet