JA/NEJ-leken
Ah på jobbet.
Gillar du stinkande underliv
Bara ditt stink bästa kompis
Gillar du tomat????!!
Nja, beror på vilken bana ;)
Ser du ljust på framtiden?
ja
kan du läsa noter?
Ah
Är du en hatare?
No
Är du en good boi?
nä
har du ngt blåmärke rn?
Alltid någonstanns
Har du glimten i ögat?
Nej
Bär du Solglasögon inomhus?
Ibland ja, när jag inte orkar ta av de i butiker osv.
Har du någonsin känt dig helt förlorad?
JAA! Det började när jag var 5 när mamma sa att jag var en damp-ää--unge and so on and so oooonnn.
Har du någonsin bullat någon??????`?`?????
Inte så säker vad det innebär men ja säger vi
Har du någon gång hört din kompis ha sex och tänt på det?
nej vad e de med dig
e du snäll
nej ja e hemsk o elak
https://vocaroo.com/i/s1hTO16mwnil
e du snäll tjej
ja
e du
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet