JA/NEJ-leken
Ja.
Har du syskon?
Tre stycken små systrar så ja.
Förkyld nyligen?
Just nu, ja.
Kliar det på högra sidan av din rygg just nu?
Ja, och resten av kroppen eftersom jag tog en väldigt varm dusch nu.
Kaffe är guld?
JA, eller nej inte egenteligen men jo!
Kaffe och morgon cigg är bland det bästa som finns?
Det är ganska fantastiskt ja! Särskilt om det är varmt och soligt ute.
Tycker du att du är snygg?
när jag är sminkad ibland så ja antar jag.
brukar du drömma att du flyger?
Beror på vad definieringen av "brukar" är, men ja :)
gillar du delicatobollar?
Oh ja :D
Gillar du poesi?
ja men inte när folk säger något dom inte kan stå för och skyller på att det är poesi.
Har du iphone??
Ja
Har du en gammal knapp telefon?
Nej
Har du en ko som husdjur?
Ja den står i källaren.
Pluggar du franska?
usch nej.
gillar du att hoppa upp och ner som en studdsboll?
Nej.
Morgontrött?
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet