JA/NEJ-leken

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
RequiredGG Kille, 32 år

104 forumsinlägg

Skrivet:
29 april 2013 kl. 00:48
RequiredGG Kille, 32 år

Ja.. webcam iaf XD det är ju en kamera.. (A)

Har du ett konto på Tibia?:D

mansikka Tjej, 26 år

851 forumsinlägg

Skrivet:
29 april 2013 kl. 00:50
mansikka Tjej, 26 år

wtf är Tibia

Tycker du om skjortor?

RequiredGG Kille, 32 år

104 forumsinlägg

Skrivet:
29 april 2013 kl. 00:54
RequiredGG Kille, 32 år

Tibia är något datorspel som var populärt för typ 10 år sen haha :D

OnT:
Nej dem har knappar å de e äckligt :(

Vad skrev du i ditt senaste sms?:D

Ben Kille, 32 år

4 362 forumsinlägg

Skrivet:
29 april 2013 kl. 02:50
Ben Kille, 32 år

"<3*" lol vet inte om de är ja eller nej dock.. .-.

Har du ätit Tacos på senaste tiden? c:

RequiredGG Kille, 32 år

104 forumsinlägg

Skrivet:
29 april 2013 kl. 03:27
RequiredGG Kille, 32 år

Haha glömde ju fan att de va ja/net frågor.. :<

ja i förrgår :D

har du en iphone?

Sa5m Tjej, 33 år

1 560 forumsinlägg

Skrivet:
29 april 2013 kl. 06:13
Sa5m Tjej, 33 år

ja

gillar du coca?

_JackSkellington_ Tjej, 27 år

562 forumsinlägg

Skrivet:
29 april 2013 kl. 08:36
_JackSkellington_ Tjej, 27 år

Coca? Menar du drogerna? Isåfall nej.

Har du klaustrofobi?

Sa5m Tjej, 33 år

1 560 forumsinlägg

Skrivet:
29 april 2013 kl. 08:46
Sa5m Tjej, 33 år

coca, som i coca-cola ? OCh vilken drog heter coca? isf coke eller cola, inte coca väll? Eller är jag helt efterbliven? :P

Men, nej jag har inte klaustrofobi.

Äger du en röd cyckel?

Lovecraft Kille, 35 år

1 571 forumsinlägg

Skrivet:
29 april 2013 kl. 08:52
Lovecraft Kille, 35 år

Nope.

Tycker du om nakenhet?

Sa5m Tjej, 33 år

1 560 forumsinlägg

Skrivet:
29 april 2013 kl. 08:53
Sa5m Tjej, 33 år

Beror väll på ?

Tycker du om att känna dig snygg?

Lovecraft Kille, 35 år

1 571 forumsinlägg

Skrivet:
29 april 2013 kl. 08:57
Lovecraft Kille, 35 år

I överlag var väl frågan menad.

Yup, vem gör inte det?

Tycker du om snö?

Sa5m Tjej, 33 år

1 560 forumsinlägg

Skrivet:
29 april 2013 kl. 08:59
Sa5m Tjej, 33 år

Nej fy fan.

Tycker du om vinter-kyla-snö?!

Lovecraft Kille, 35 år

1 571 forumsinlägg

Skrivet:
29 april 2013 kl. 09:01
Lovecraft Kille, 35 år

Nope.

Tycker du om skräck?

Sa5m Tjej, 33 år

1 560 forumsinlägg

Skrivet:
29 april 2013 kl. 09:06
Sa5m Tjej, 33 år

Ja, fast det beror på. Men jo för det mesta.

Brukar du slåss?

Lovecraft Kille, 35 år

1 571 forumsinlägg

Skrivet:
29 april 2013 kl. 09:08
Lovecraft Kille, 35 år

När jag var yngre jao.

Tycker du om Elvis?


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet