JA/NEJ-leken
Ja.. webcam iaf XD det är ju en kamera.. (A)
Har du ett konto på Tibia?:D
wtf är Tibia
Tycker du om skjortor?
Tibia är något datorspel som var populärt för typ 10 år sen haha :D
OnT:
Nej dem har knappar å de e äckligt :(
Vad skrev du i ditt senaste sms?:D
"<3*" lol vet inte om de är ja eller nej dock.. .-.
Har du ätit Tacos på senaste tiden? c:
Haha glömde ju fan att de va ja/net frågor.. :<
ja i förrgår :D
har du en iphone?
ja
gillar du coca?
Coca? Menar du drogerna? Isåfall nej.
Har du klaustrofobi?
coca, som i coca-cola ? OCh vilken drog heter coca? isf coke eller cola, inte coca väll? Eller är jag helt efterbliven? :P
Men, nej jag har inte klaustrofobi.
Äger du en röd cyckel?
Nope.
Tycker du om nakenhet?
Beror väll på ?
Tycker du om att känna dig snygg?
I överlag var väl frågan menad.
Yup, vem gör inte det?
Tycker du om snö?
Nej fy fan.
Tycker du om vinter-kyla-snö?!
Nope.
Tycker du om skräck?
Ja, fast det beror på. Men jo för det mesta.
Brukar du slåss?
När jag var yngre jao.
Tycker du om Elvis?
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet