JA/NEJ-leken
Mjaee, inte nödvändigtvis. Det beror helt på vad jag är sugen på! På morgonen när jag kommer till jobbet, är det asnice att ta en kopp kaffe till morgonciggen. Däremot på kvällen framför tvn tar jag hellre en kopp te. Så jag tycker om båda vid olika tillfällen.
Har någon du hållt kär gått bort?
Nej, egentligen inte. Otroligt cyniskt att säga med tanke på att jag förlorat flera släktingar men dom var väl mig egentligen inte kära.
Anstränger du dig lite extra för att verka intressant?
Nej.
Känner du någon med MS?
Nej, däremot kan jag nämna en person som har MS.
Har du haft en bra dag?
Ja!
Är du klantig?
Aah, ibland.
Har du körkort?
Om moppe gills så.
Ger du upp lätt?
Ibland, beror vad det gäller!
Om du fick välja att dejta vilken kändis du ville, vilken skulle det vara?
Ben Bruce, Oli Sykes eller Mark McMorris!
Snusar du?
Sällan, men det händer.
Solar du solarium?
Det händer. så underbart gött!
Vad gör du på ec?
PEEEWWWDIIIIEEEPIIIEEEEEE
Kramas?
Ja det blir bra
Har du över 10 000 på banken?
tror så
Är du blyg?
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet