JA/NEJ-leken
Nej, det är inte min kopp te
Har du köpt godis för över 100 kr någon gång?
såklart (stolt tjockis)
Är du sugen på glasS?
Yes of course
Gillar du daim glass?
Ja det äger
Har du över 500 vänner på facebook?
Ja
Brukar du peta i näsan?
Nej
Gillar du Annika Norlin?
Nej, va, vem är det?
Åh, visst är jag grym?
Nej inte direkt.
Gillar du champinjoner? (det är ju som att äta sniglar föfan)
Älskar svamp, tror det säger allt.
Har du migrän precis som jag?
Nej aldrig.
Röker du?
Ja, ska sluta
Är du smart?
Ja, det tycker jag nog
Gillar du ditt utseende?
Nej.
Har du spelat med riktiga pengar?
Nej. Det är inte riktigt min grej.
Har du någon jobbig ovana?
ja, köper för stora kläder för att inte känna mig fet
är kaffe godare än te?
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet