JA/NEJ-leken

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
YouSlothy Tjej, 28 år

2 091 forumsinlägg

Skrivet:
8 april 2012 kl. 13:46
YouSlothy Tjej, 28 år

Nej..

Du har en dator?

Golgadoth 33 år

7 478 forumsinlägg

Skrivet:
8 april 2012 kl. 13:47
Golgadoth 33 år

Ja

Du väger mer än 50 kilo?

AndrEMO Kille, 31 år

1 257 forumsinlägg

Skrivet:
8 april 2012 kl. 13:49
AndrEMO Kille, 31 år

Antagligen xD

Fryser du?

SirQMorris Kille, 31 år

74 forumsinlägg

Skrivet:
8 april 2012 kl. 13:53
SirQMorris Kille, 31 år

Nej

Skulle du våga hoppa fallskärm?

Golgadoth 33 år

7 478 forumsinlägg

Skrivet:
8 april 2012 kl. 13:56
Golgadoth 33 år

Ja

Gillar du Sverige?

AndrEMO Kille, 31 år

1 257 forumsinlägg

Skrivet:
8 april 2012 kl. 13:57
AndrEMO Kille, 31 år

Ja, absolut, verkligen, på många sätt xD

Har du ställt den här frågan innan?

Golgadoth 33 år

7 478 forumsinlägg

Skrivet:
8 april 2012 kl. 13:59
Golgadoth 33 år

nej

Kalle Anka är boooring?

AndrEMO Kille, 31 år

1 257 forumsinlägg

Skrivet:
8 april 2012 kl. 14:01
AndrEMO Kille, 31 år

Nejpel.

Kommer du svara 'nej' på den här frågan?

Golgadoth 33 år

7 478 forumsinlägg

Skrivet:
8 april 2012 kl. 14:07
Golgadoth 33 år

Ja: Nej.

Gillar du solen?

Little_blondie Tjej, 34 år

617 forumsinlägg

Skrivet:
8 april 2012 kl. 14:22
Little_blondie Tjej, 34 år

Ja?

Det är en plåga att raka sig med engångs rakhyvlar?

Golgadoth 33 år

7 478 forumsinlägg

Skrivet:
8 april 2012 kl. 14:30
Golgadoth 33 år

Vet inte för jag gör aldrig det

Är Will Smith död?

AndrEMO Kille, 31 år

1 257 forumsinlägg

Skrivet:
8 april 2012 kl. 14:41
AndrEMO Kille, 31 år

Ja, men bara i vissa länder.

Ska saker som är konstruerade av människor lyda människor?

rents Tjej, 30 år

679 forumsinlägg

Skrivet:
8 april 2012 kl. 15:16
rents Tjej, 30 år

Ja? Om det är maskiner..


Skriver du saker på händerna för att inte glömma bort viktiga saker?

Uzumaki Tjej, 32 år

737 forumsinlägg

Skrivet:
8 april 2012 kl. 16:58
Uzumaki Tjej, 32 år

Nej men däremot skriver jag ner det på papper

Hösten luktar gått?

ApotekArne Kille, 37 år

337 forumsinlägg

Skrivet:
8 april 2012 kl. 17:22
ApotekArne Kille, 37 år

nej, det töar och allt skräp som kommer fram förmultnar och stinker

är jag bäst som udyr eller vad?


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet