JA/NEJ-leken
Nej..
Du har en dator?
Ja
Du väger mer än 50 kilo?
Antagligen xD
Fryser du?
Nej
Skulle du våga hoppa fallskärm?
Ja
Gillar du Sverige?
Ja, absolut, verkligen, på många sätt xD
Har du ställt den här frågan innan?
nej
Kalle Anka är boooring?
Nejpel.
Kommer du svara 'nej' på den här frågan?
Ja: Nej.
Gillar du solen?
Ja?
Det är en plåga att raka sig med engångs rakhyvlar?
Vet inte för jag gör aldrig det
Är Will Smith död?
Ja, men bara i vissa länder.
Ska saker som är konstruerade av människor lyda människor?
Ja? Om det är maskiner..
Skriver du saker på händerna för att inte glömma bort viktiga saker?
Nej men däremot skriver jag ner det på papper
Hösten luktar gått?
nej, det töar och allt skräp som kommer fram förmultnar och stinker
är jag bäst som udyr eller vad?
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet