JA/NEJ-leken
Zoidberg
30 år
påsk är överskattat.
vänta.. va?
alla borde ha en myskompis?
Little_blondie
Tjej, 34 år
Har inte alla en sån? o.O
Men ja..
Det är skönt att bli riven ner av ryggen när man har sex?
Enemabulldozer
Kille, 34 år
true story bro
JOEL NU JA ?!?!
c0opycat
Tjej, 31 år
ahrå.. fast ne :c
Energydricka?
YouSlothy
Tjej, 28 år
Naj, men imorgon..
Påskägg?
Hipsterfitta
30 år
Nej.
Bort med kungen?
Uzumaki
Tjej, 32 år
Nej
Är du kung i baren?
Little_blondie
Tjej, 34 år
Nej
Ut och supa bort hjärnan imorgon? :D
AndrEMO
Kille, 31 år
Med dig, gärna ;)
Sniffa pulvertvättmedel?
Hosh
Tjej, 29 år
Nej
tycker öl är gott?
Golgadoth
33 år
Nej
Påsk är onödigt?
AndrEMO
Kille, 31 år
Nej, jag gillar lov :)
Kan man sy traktordäck?
Golgadoth
33 år
Ja som en kudde typ XD
Har du ätit något idag?
visionary
Tjej, 32 år
ja jag åt precis.
Du har varit i USA?
Golgadoth
33 år
nej
Du har Facebook?
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet