JA/NEJ-leken

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
AndrEMO Kille, 31 år

1 257 forumsinlägg

Skrivet:
7 april 2012 kl. 14:26
AndrEMO Kille, 31 år

Alltid! :D

Kan man cykla på Island?

Golgadoth 33 år

7 478 forumsinlägg

Skrivet:
7 april 2012 kl. 14:43
Golgadoth 33 år

Ja, om man har en cykel så..?

Gillar du choklad?

Uzumaki Tjej, 32 år

737 forumsinlägg

Skrivet:
7 april 2012 kl. 14:48
Uzumaki Tjej, 32 år

Ja =D

Har du sol hos dig?

Little_blondie Tjej, 34 år

617 forumsinlägg

Skrivet:
7 april 2012 kl. 14:48
Little_blondie Tjej, 34 år

JA :D

Småkakor med choklad och nötter är goda? :P

AndrEMO Kille, 31 år

1 257 forumsinlägg

Skrivet:
7 april 2012 kl. 14:49
AndrEMO Kille, 31 år

Nja, kanske.

Vill du ha aprikoskräm?

FunnyMonster Tjej, 30 år

6 forumsinlägg

Skrivet:
7 april 2012 kl. 15:31
FunnyMonster Tjej, 30 år

Ja!!


Jag tänder på gula gummiankor?

ApotekArne Kille, 37 år

337 forumsinlägg

Skrivet:
7 april 2012 kl. 15:31
ApotekArne Kille, 37 år

hmm sounds legit, ja

jag tycker att du luktar gott?

AndrEMO Kille, 31 år

1 257 forumsinlägg

Skrivet:
7 april 2012 kl. 15:33
AndrEMO Kille, 31 år

Japel :3

Fick jag ont i magen någon gång 2002?

Uzumaki Tjej, 32 år

737 forumsinlägg

Skrivet:
7 april 2012 kl. 15:38
Uzumaki Tjej, 32 år

Fick du säkert

Tycker du om gelehjärtan?

Niko Kille, 36 år

16 637 forumsinlägg

Skrivet:
7 april 2012 kl. 15:38
Niko Kille, 36 år

Nja, fuq dat shit.

Duktig på att laga mat?

Tvattbjornen Tjej, 29 år

1 597 forumsinlägg

Skrivet:
7 april 2012 kl. 16:05
Tvattbjornen Tjej, 29 år

jadå

Tårta är gott?

frystoboy Tjej, 34 år

411 forumsinlägg

Skrivet:
7 april 2012 kl. 16:08
frystoboy Tjej, 34 år

Ja, alltid.


Gillar du äpplen?

mudz Tjej, 28 år

228 forumsinlägg

Skrivet:
7 april 2012 kl. 16:09
mudz Tjej, 28 år

Jadå!

Sugen på Coca-Cola just nu?

AndrEMO Kille, 31 år

1 257 forumsinlägg

Skrivet:
7 april 2012 kl. 16:10
AndrEMO Kille, 31 år

Ja, varför inte? :)

Har du ätit ostron?

Little_blondie Tjej, 34 år

617 forumsinlägg

Skrivet:
7 april 2012 kl. 16:11
Little_blondie Tjej, 34 år

Ja men jag får inte äta dom :(

Bananer är en tråkig "frukt" ?


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet