JA/NEJ-leken
AndrEMO
Kille, 31 år
Alltid! :D
Kan man cykla på Island?
Golgadoth
33 år
Ja, om man har en cykel så..?
Gillar du choklad?
Uzumaki
Tjej, 32 år
Ja =D
Har du sol hos dig?
Little_blondie
Tjej, 34 år
JA :D
Småkakor med choklad och nötter är goda? :P
AndrEMO
Kille, 31 år
Nja, kanske.
Vill du ha aprikoskräm?
FunnyMonster
Tjej, 30 år
Ja!!
Jag tänder på gula gummiankor?
ApotekArne
Kille, 37 år
hmm sounds legit, ja
jag tycker att du luktar gott?
AndrEMO
Kille, 31 år
Japel :3
Fick jag ont i magen någon gång 2002?
Uzumaki
Tjej, 32 år
Fick du säkert
Tycker du om gelehjärtan?
Niko
Kille, 36 år
Nja, fuq dat shit.
Duktig på att laga mat?
Tvattbjornen
Tjej, 29 år
jadå
Tårta är gott?
frystoboy
Tjej, 34 år
Ja, alltid.
Gillar du äpplen?
mudz
Tjej, 28 år
Jadå!
Sugen på Coca-Cola just nu?
AndrEMO
Kille, 31 år
Ja, varför inte? :)
Har du ätit ostron?
Little_blondie
Tjej, 34 år
Ja men jag får inte äta dom :(
Bananer är en tråkig "frukt" ?
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet