JA/NEJ-leken
softbabylin
27 år
Nepp
Firar du påsken?
ApotekArne
Kille, 37 år
nej, men när jag var liten var jag påskkärring
blåbärspaj?
Golgadoth
33 år
Kan va gott.^^
Har du skrattat idag?
ApotekArne
Kille, 37 år
jaadå, dyrus! <3
har du lagt en brakare idag?
Golgadoth
33 år
nej
har du rökt idag?
Little_blondie
Tjej, 34 år
Nej
Har du tagit någon medicin idag?
Golgadoth
33 år
ja
Har du rökt på nångång?
ApotekArne
Kille, 37 år
ja, men det suger
sett början på nya säsongen av game of thrones?
Golgadoth
33 år
nej
Har du nyst idag?
Hosh
Tjej, 29 år
Nix
Har en gammal hederlig knappmobil?
Golgadoth
33 år
Ja, men använder den inte
Vet du vad klockan är?
AndrEMO
Kille, 31 år
Ja, men bara i vissa länder.
Tycker du om grisar? :O
RosaPyjamas
Tjej, 29 år
Nej.. ._.
Är påsk verkligen nåt att fira ?
AndrEMO
Kille, 31 år
Jesus dog, så ja, det tycker jag.
Kram? :3
Enemabulldozer
Kille, 34 år
ja <33<33<<33<<33<<3<3
Jag är bäst?
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet