JA/NEJ-leken

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
softbabylin 27 år

503 forumsinlägg

Skrivet:
7 april 2012 kl. 10:38
softbabylin 27 år

Nepp

Firar du påsken?

ApotekArne Kille, 37 år

337 forumsinlägg

Skrivet:
7 april 2012 kl. 10:53
ApotekArne Kille, 37 år

nej, men när jag var liten var jag påskkärring

blåbärspaj?

Golgadoth 33 år

7 478 forumsinlägg

Skrivet:
7 april 2012 kl. 11:23
Golgadoth 33 år

Kan va gott.^^

Har du skrattat idag?

ApotekArne Kille, 37 år

337 forumsinlägg

Skrivet:
7 april 2012 kl. 11:32
ApotekArne Kille, 37 år

jaadå, dyrus! <3

har du lagt en brakare idag?

Golgadoth 33 år

7 478 forumsinlägg

Skrivet:
7 april 2012 kl. 11:38
Golgadoth 33 år

nej

har du rökt idag?

Little_blondie Tjej, 34 år

617 forumsinlägg

Skrivet:
7 april 2012 kl. 11:39
Little_blondie Tjej, 34 år

Nej

Har du tagit någon medicin idag?

Golgadoth 33 år

7 478 forumsinlägg

Skrivet:
7 april 2012 kl. 11:41
Golgadoth 33 år

ja

Har du rökt på nångång?

ApotekArne Kille, 37 år

337 forumsinlägg

Skrivet:
7 april 2012 kl. 11:43
ApotekArne Kille, 37 år

ja, men det suger

sett början på nya säsongen av game of thrones?

Golgadoth 33 år

7 478 forumsinlägg

Skrivet:
7 april 2012 kl. 11:45
Golgadoth 33 år

nej

Har du nyst idag?

Hosh Tjej, 29 år

592 forumsinlägg

Skrivet:
7 april 2012 kl. 11:46
Hosh Tjej, 29 år

Nix

Har en gammal hederlig knappmobil?

Golgadoth 33 år

7 478 forumsinlägg

Skrivet:
7 april 2012 kl. 11:50
Golgadoth 33 år

Ja, men använder den inte

Vet du vad klockan är?

AndrEMO Kille, 31 år

1 257 forumsinlägg

Skrivet:
7 april 2012 kl. 14:04
AndrEMO Kille, 31 år

Ja, men bara i vissa länder.

Tycker du om grisar? :O

RosaPyjamas Tjej, 29 år

1 282 forumsinlägg

Skrivet:
7 april 2012 kl. 14:08
RosaPyjamas Tjej, 29 år

Nej.. ._.

Är påsk verkligen nåt att fira ?

AndrEMO Kille, 31 år

1 257 forumsinlägg

Skrivet:
7 april 2012 kl. 14:11
AndrEMO Kille, 31 år

Jesus dog, så ja, det tycker jag.

Kram? :3

Enemabulldozer Kille, 34 år

5 399 forumsinlägg

Skrivet:
7 april 2012 kl. 14:19
Enemabulldozer Kille, 34 år

ja <33<33<<33<<33<<3<3

Jag är bäst?


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet