Har ni pojkvän eller flickvän på G eller har ni ingen alls?
MassiveChagrin
Kille, 33 år
Singel i snart 4 år tror jag, eller så är det 3? Time flies when you're having a blast!
Så, har nog ingen på G heller..
sannii
Tjej, 27 år
Nja, tror inte det va, 2013 kanske blir annorlunda :)
Ajix
Tjej, 29 år
Varit singel i 16 år. Kommer nog va de hela livet ;o
Yuanjia_Yamada
Kille, 32 år
förstår mig inte på folk som klaga på att de e singel och ensam, det finns människor som har funktionshinder och mkt värre saker de kommer aldrig har nån i livet ni borde inte tänka bara på er själva just saying
AngelZlayer
Kille, 34 år
Citat från Pain_Doesnt_HURT
förstår mig inte på folk som klaga på att de e singel och ensam, det finns människor som har funktionshinder och mkt värre saker de kommer aldrig har nån i livet ni borde inte tänka bara på er själva just saying
1. Att man klagar över sin situation betyder inte att man anser den vara värre än andras.
2. Även folk med funktionshinder kan få/ha en partner.
Bentzer
Kille, 38 år
Ingen alls, har aldrig haft heller.
gaia
Kille, 29 år
har min swag
argvarg
Tjej, 28 år
Behöver ingen annan än min katt.
1st
Kille, 29 år
Citat från Bentzer
Citat från Varnagel
Citat från Bentzer
Ingen alls, har aldrig haft heller.
:( Tycker lite synd om dig där. Börja snacka med folk på internet. Sedan träffa. ;D Funkade för mig.
Börja snacka med folk på internet är inte det lättaste när dom aldrig svarar en.
Och under 6 års tid så träffar jag upp till närmare 300 tjejer. (16-21) Så jag har nog allt träffat folk också ska du se.
Och nej jag är ingen player bara för att jag träffat så många, kanske kysste totalt 4 av dom och lurades i säng av 1.
Men vafan, det ordnar sig. Sluta tappa hoppet, försöker du inte så händer ingenting som sagt. Och ett förhållande är inte så jävla speciellt ändå. Man brukar för det mesta ändå bara bli grymt sårad i slutändan. Och så skit man mår i slutändan... Så är det verkligen inte värt det enligt mig iallafall! Förhållande är inte så jävla speciellt. Finns fler saker här i livet! Faktist så var jag ganska desperat förr. Jag sökte och sökte.. Hittade ingen.. Slutade vara desperat och söka. Och till slut så fick jag en flickvän på det sättet istället.. Av att jag inte var desperat
wynja
Tjej, 26 år
ja har min lilla älskling :33
trollskit
Tjej, 32 år
Tror jag har en på G, men han är så feg!
Jhnss_n
Tjej, 34 år
Nope.
Upprorsmakare
33 år
Nope, suger för mycket kuk.
lefttoroll
Kille, 29 år
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet
