Har ni pojkvän eller flickvän på G eller har ni ingen alls?
Thirtyfour
Kille, 36 år
Har blursch
Revan
Kille, 33 år
Har min flicka.
1st
Kille, 29 år
Citat från FarbrorAlex
vill ha en, men jag vet inte hur man gör. jag är säkert för ful ändå
This! Jävla socialfobi. Gillar inte och gå ut bland en massa folk jag inte känner.
SirTwinkles
Kille, 31 år
Jag har handsprit och hallonsoda!
Datanissen
Kille, 31 år
Citat från Varnagel
Citat från FarbrorAlex
vill ha en, men jag vet inte hur man gör. jag är säkert för ful ändå
This! Jävla socialfobi. Gillar inte och gå ut bland en massa folk jag inte känner.
Thisx2!
Jag gillar inte att gå ut bland folk, jag HATAR det! :(
Peverell
Kille, 32 år
Citat från 0_Datanissen_0
Citat från Varnagel
Citat från FarbrorAlex
vill ha en, men jag vet inte hur man gör. jag är säkert för ful ändå
This! Jävla socialfobi. Gillar inte och gå ut bland en massa folk jag inte känner.
Thisx2!
Jag gillar inte att gå ut bland folk, jag HATAR det! :(
And this is why you guys can't pick up chick the "normal" way! ^^
Good luck tho!
jontie
Kille, 29 år
Lol, hur svårt kan det vara att prata med någon på internet och sedan träffas irl?
Eh :S:S:S
HugDealer
Kille, 27 år
No.
1st
Kille, 29 år
Citat från jontie
Lol, hur svårt kan det vara att prata med någon på internet och sedan träffas irl?
Eh :S:S:S
Det är så jag gjort innan.. Träffade mitt ex på internet. Men man vill ju kunna gå ut och träffa folk, och inte vara nervös osv. Kunna gå på fester.. osv.. Socialfobi sucks.
jontie
Kille, 29 år
Citat från Varnagel
Citat från jontie
Lol, hur svårt kan det vara att prata med någon på internet och sedan träffas irl?
Eh :S:S:S
Det är så jag gjort innan.. Träffade mitt ex på internet. Men man vill ju kunna gå ut och träffa folk, och inte vara nervös osv. Kunna gå på fester.. osv.. Socialfobi sucks.
Sluta vara en pussy, om du är på fest kan du ju ändå skylla allt pinsamt du gör på alkoholen.
Att ljuga är inte särskilt svårt.
1st
Kille, 29 år
Citat från jontie
Citat från Varnagel
Citat från jontie
Lol, hur svårt kan det vara att prata med någon på internet och sedan träffas irl?
Eh :S:S:S
Det är så jag gjort innan.. Träffade mitt ex på internet. Men man vill ju kunna gå ut och träffa folk, och inte vara nervös osv. Kunna gå på fester.. osv.. Socialfobi sucks.
Sluta vara en pussy, om du är på fest kan du ju ändå skylla allt pinsamt du gör på alkoholen.
Att ljuga är inte särskilt svårt.
Jaa.. Har jag druckit en öl eller två så känner jag mig grymt avslappnad, då är jag duktig på att snacka.Trots att jag inte känner mig påverkad direkt. Haha.. Men.. 1. Jag blir inte inbjuden på fester. 2. Jag är en jävligt lugn person, skulle ändå inte vilja träffa tjejer på fester.. Vill ha någon lugn person som hellre sitter inne och chillar än att gå på fester osv ^^ Är inte så jävla galen själv.. Vill ha någon likasinnad. Då är det svårt att träffa någon på ett annat sätt än på internet.
Mirage
Kille, 33 år
Singel i 20 år woop woop!! :D
jontie
Kille, 29 år
Citat från Varnagel
Jaa.. Har jag druckit en öl eller två så känner jag mig grymt avslappnad, då är jag duktig på att snacka.Trots att jag inte känner mig påverkad direkt. Haha.. Men.. 1. Jag blir inte inbjuden på fester. 2. Jag är en jävligt lugn person, skulle ändå inte vilja träffa tjejer på fester.. Vill ha någon lugn person som hellre sitter inne och chillar än att gå på fester osv ^^ Är inte så jävla galen själv.. Vill ha någon likasinnad. Då är det svårt att träffa någon på ett annat sätt än på internet.[/i]
Det är klart man inte blir bjuden på fest om man aldrig frågat, och det finns även tjejer som bara sitter i ett hörn och chillkrökar, sett rätt många som gör!
Att vara en lugn person är ju bara ett plus, bara för att man är lugn betyder det ju inte att man är tråkig.
Fast om man är negativ till allt så kommer ingenting någonsin att gå, så att sitta och deppa över att man har socialfobi kommer ju inte bota den!
prinsessanisabelle
Tjej, 31 år
Chubby and single, ready for a pringle
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet