Har ni pojkvän eller flickvän på G eller har ni ingen alls?

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Thirtyfour Kille, 36 år

2 199 forumsinlägg

Skrivet:
31 december 2012 kl. 20:09
Thirtyfour Kille, 36 år

Har blursch

Revan Kille, 33 år

10 584 forumsinlägg

Skrivet:
31 december 2012 kl. 20:14
Revan Kille, 33 år

Har min flicka.

1st Kille, 29 år

4 964 forumsinlägg

Skrivet:
31 december 2012 kl. 20:17
1st Kille, 29 år

Citat från FarbrorAlex


vill ha en, men jag vet inte hur man gör. jag är säkert för ful ändå

This! Jävla socialfobi. Gillar inte och gå ut bland en massa folk jag inte känner.

SirTwinkles Kille, 31 år

453 forumsinlägg

Skrivet:
31 december 2012 kl. 20:18
SirTwinkles Kille, 31 år

Jag har handsprit och hallonsoda!

blursch Kille, 32 år

6 503 forumsinlägg

Skrivet:
31 december 2012 kl. 20:19
blursch Kille, 32 år

Citat från Thirtyfour


Har blursch

mah love<3

Datanissen Kille, 31 år

1 026 forumsinlägg

Skrivet:
31 december 2012 kl. 20:21
Datanissen Kille, 31 år

Citat från Varnagel


Citat från FarbrorAlex

vill ha en, men jag vet inte hur man gör. jag är säkert för ful ändå

This! Jävla socialfobi. Gillar inte och gå ut bland en massa folk jag inte känner.


Thisx2!
Jag gillar inte att gå ut bland folk, jag HATAR det! :(

Peverell Kille, 32 år

390 forumsinlägg

Skrivet:
31 december 2012 kl. 20:26
Peverell Kille, 32 år

Citat från 0_Datanissen_0


Citat från Varnagel

Citat från FarbrorAlex

vill ha en, men jag vet inte hur man gör. jag är säkert för ful ändå

This! Jävla socialfobi. Gillar inte och gå ut bland en massa folk jag inte känner.

Thisx2!
Jag gillar inte att gå ut bland folk, jag HATAR det! :(



And this is why you guys can't pick up chick the "normal" way! ^^
Good luck tho!

jontie Kille, 29 år

2 913 forumsinlägg

Skrivet:
31 december 2012 kl. 20:29
jontie Kille, 29 år

Lol, hur svårt kan det vara att prata med någon på internet och sedan träffas irl?
Eh :S:S:S

HugDealer Kille, 27 år

1 733 forumsinlägg

Skrivet:
31 december 2012 kl. 20:33
HugDealer Kille, 27 år

No.

1st Kille, 29 år

4 964 forumsinlägg

Skrivet:
31 december 2012 kl. 20:37
1st Kille, 29 år

Citat från jontie


Lol, hur svårt kan det vara att prata med någon på internet och sedan träffas irl?
Eh :S:S:S


Det är så jag gjort innan.. Träffade mitt ex på internet. Men man vill ju kunna gå ut och träffa folk, och inte vara nervös osv. Kunna gå på fester.. osv.. Socialfobi sucks.

jontie Kille, 29 år

2 913 forumsinlägg

Skrivet:
31 december 2012 kl. 20:39
jontie Kille, 29 år

Citat från Varnagel


Citat från jontie

Lol, hur svårt kan det vara att prata med någon på internet och sedan träffas irl?
Eh :S:S:S

Det är så jag gjort innan.. Träffade mitt ex på internet. Men man vill ju kunna gå ut och träffa folk, och inte vara nervös osv. Kunna gå på fester.. osv.. Socialfobi sucks.


Sluta vara en pussy, om du är på fest kan du ju ändå skylla allt pinsamt du gör på alkoholen.
Att ljuga är inte särskilt svårt.

1st Kille, 29 år

4 964 forumsinlägg

Skrivet:
31 december 2012 kl. 20:42
1st Kille, 29 år

Citat från jontie


Citat från Varnagel

Citat från jontie

Lol, hur svårt kan det vara att prata med någon på internet och sedan träffas irl?
Eh :S:S:S

Det är så jag gjort innan.. Träffade mitt ex på internet. Men man vill ju kunna gå ut och träffa folk, och inte vara nervös osv. Kunna gå på fester.. osv.. Socialfobi sucks.

Sluta vara en pussy, om du är på fest kan du ju ändå skylla allt pinsamt du gör på alkoholen.
Att ljuga är inte särskilt svårt.


Jaa.. Har jag druckit en öl eller två så känner jag mig grymt avslappnad, då är jag duktig på att snacka.Trots att jag inte känner mig påverkad direkt. Haha.. Men.. 1. Jag blir inte inbjuden på fester. 2. Jag är en jävligt lugn person, skulle ändå inte vilja träffa tjejer på fester.. Vill ha någon lugn person som hellre sitter inne och chillar än att gå på fester osv ^^ Är inte så jävla galen själv.. Vill ha någon likasinnad. Då är det svårt att träffa någon på ett annat sätt än på internet.

Mirage Kille, 33 år

148 forumsinlägg

Skrivet:
31 december 2012 kl. 20:42
Mirage Kille, 33 år

Singel i 20 år woop woop!! :D

jontie Kille, 29 år

2 913 forumsinlägg

Skrivet:
31 december 2012 kl. 20:45
jontie Kille, 29 år

Citat från Varnagel


Jaa.. Har jag druckit en öl eller två så känner jag mig grymt avslappnad, då är jag duktig på att snacka.Trots att jag inte känner mig påverkad direkt. Haha.. Men.. 1. Jag blir inte inbjuden på fester. 2. Jag är en jävligt lugn person, skulle ändå inte vilja träffa tjejer på fester.. Vill ha någon lugn person som hellre sitter inne och chillar än att gå på fester osv ^^ Är inte så jävla galen själv.. Vill ha någon likasinnad. Då är det svårt att träffa någon på ett annat sätt än på internet.[/i]


Det är klart man inte blir bjuden på fest om man aldrig frågat, och det finns även tjejer som bara sitter i ett hörn och chillkrökar, sett rätt många som gör!

Att vara en lugn person är ju bara ett plus, bara för att man är lugn betyder det ju inte att man är tråkig.

Fast om man är negativ till allt så kommer ingenting någonsin att gå, så att sitta och deppa över att man har socialfobi kommer ju inte bota den!

prinsessanisabelle Tjej, 31 år

886 forumsinlägg

Skrivet:
31 december 2012 kl. 20:53
prinsessanisabelle Tjej, 31 år

Chubby and single, ready for a pringle


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet