Har ni pojkvän eller flickvän på G eller har ni ingen alls?
I have no one Q__Q
But tbh, I don't give a fuck. No one is good enough for me anyway x3
Nä. Verkar som att alla jag pratar med visar sig vara psycho allesammans :)
yä, hoppas jag iaf
så fåreveralone ecks dee
Orkar inte säga "forever alone", too mainstream. Men svaret är iallafall nej, uhu!
nope. men man kan ju hoppas :)
Jag hade en, hon gjorde till och med slut med sin pojkvän för mig. Men det slutade med att hon lämnade mig på tåget -.- (Vid hennes ex's station) I'm alone atm ^^
No one I know.
Ingen alls!
har en asfin pojkvän.
GeneralFailure ~ Den finaste pojkvännen någonsin. <3
Tror jag har en på G, men behöver att han är lite mer framåt själv. Kan iaf kramas och gosa så det känns väl bra :)
Mhh.... kanske :$
nä vene.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet