Har ni pojkvän eller flickvän på G eller har ni ingen alls?
Sattoh
33 år
Näpp, och jag vill inte ha någon heller.
glencoco
31 år
FinaFisken
Tjej, 28 år
Tror det.
onebluefour
Tjej, 31 år
Citat från Wikileaks
Citat från onebluefour
Citat från Wikileaks
Citat från onebluefour
haff nån? :D:D
Hej.
hejhej
Bjuder på kaffe och kakor. You in?
yolo, om du är i stockholm så :p
Wikileaks
Kille, 33 år
Citat från onebluefour
Citat från Wikileaks
Citat från onebluefour
Citat från Wikileaks
Citat från onebluefour
haff nån? :D:D
Hej.
hejhej
Bjuder på kaffe och kakor. You in?
yolo, om du är i stockholm så :p
Är i Göteborg :)
noelle
Tjej, 29 år
har en pojkvän
han är dum ((nä))
onebluefour
Tjej, 31 år
Citat från Wikileaks
Citat från onebluefour
Citat från Wikileaks
Citat från onebluefour
Citat från Wikileaks
Citat från onebluefour
haff nån? :D:D
Hej.
hejhej
Bjuder på kaffe och kakor. You in?
yolo, om du är i stockholm så :p
Är i Göteborg :)
aw:(
Miaows
Kille, 34 år
Nope :)
Alexandria
Tjej, 30 år
Vår relation är ungefär på den nivån att jag hopplöst, lönlöst och patetiskt småcrushar på avstånd utan att knappt känna människan, om det gills.
Mulle
Tjej, 30 år
Nej, är forever alone! Rätt skönt om jag ska vara ärlig
Abbe98
Kille, 29 år
har haft en som jag gilla men sen blev det fel mellan oss och allt e kaos och det käns förjävligt och nu vigar man inte ens närma sig en tjej nån som kan hjälpa mig eller ge nåt råd?
Sochirou
Kille, 28 år
Hade en tjej, det gick inte så värst bra.
MrMagikarp
Kille, 31 år
Skulle säga att jag absolut inte har någon alls.
Mvh, mästaren på att hamna i friendzones.
Severeal
Tjej, 27 år
Absolut inte.
ithuriel
Tjej, 33 år
Ja! Han är bäst! :)
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet
