Har ni pojkvän eller flickvän på G eller har ni ingen alls?

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
RaawrZ Kille, 26 år

462 forumsinlägg

Skrivet:
17 juli 2012 kl. 00:22
RaawrZ Kille, 26 år

Tänka sig att ja har de !

SERENADE Tjej, 30 år

420 forumsinlägg

Skrivet:
17 juli 2012 kl. 00:25
SERENADE Tjej, 30 år

Ja! Min underbara Impl0de <3

upptaget Tjej, 31 år

2 187 forumsinlägg

Skrivet:
17 juli 2012 kl. 00:26
upptaget Tjej, 31 år

Har en isbjörn i garderoben som har spanat in mig ett tag nu. Funderar på att lägga in en stöt men är rädd för att bli nekad. Vad ska jag göra?!

Zerxes Tjej, 27 år

715 forumsinlägg

Skrivet:
17 juli 2012 kl. 00:26
Zerxes Tjej, 27 år

Nej men är tyvär rädd att min expojkvän är kär i mig. Men jag gillar honom bara som kompis :/

Neophyte Kille, 31 år

476 forumsinlägg

Skrivet:
17 juli 2012 kl. 00:28
Neophyte Kille, 31 år

Ingen, tack och lov.

MissManson Tjej, 31 år

945 forumsinlägg

Skrivet:
17 juli 2012 kl. 00:32
MissManson Tjej, 31 år

Jag vet inte ens va de e jag har, no clue..men nåt e han väl I guess...... ;o

Paxel Kille, 29 år

331 forumsinlägg

Skrivet:
17 juli 2012 kl. 00:35
Paxel Kille, 29 år

Blev dumpad igår... :s

Desilita Tjej, 32 år

6 064 forumsinlägg

Skrivet:
17 juli 2012 kl. 00:36
Desilita Tjej, 32 år

i would rather die

Neophyte Kille, 31 år

476 forumsinlägg

Skrivet:
17 juli 2012 kl. 00:37
Neophyte Kille, 31 år

Citat från Desiree


i would rather die

this

saxx Tjej, 32 år

6 544 forumsinlägg

Skrivet:
17 juli 2012 kl. 00:38
saxx Tjej, 32 år

;) ;) ;) ;)

babsaan Tjej, 30 år

3 759 forumsinlägg

Skrivet:
17 juli 2012 kl. 00:42
babsaan Tjej, 30 år

Nej, men det finns en riktig pudding där ute ;););)

Nawteh Tjej, 32 år

2 629 forumsinlägg

Skrivet:
17 juli 2012 kl. 00:44
Nawteh Tjej, 32 år

Ja, nog finns det någon jag gillar iaf.

Nangiala Tjej, 29 år

1 199 forumsinlägg

Skrivet:
17 juli 2012 kl. 00:47
Nangiala Tjej, 29 år

Haha, nä sånt händer inte mig.

Delonge Kille, 34 år

1 145 forumsinlägg

Skrivet:
17 juli 2012 kl. 00:48
Delonge Kille, 34 år

Citat från Nangiala


Haha, nä sånt händer inte mig.

this.

menigen Kille, 35 år

5 forumsinlägg

Skrivet:
17 juli 2012 kl. 00:48
menigen Kille, 35 år

Vad gör man om man är ful då? :o


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet