Har ni pojkvän eller flickvän på G eller har ni ingen alls?
RaawrZ
Kille, 26 år
Tänka sig att ja har de !
upptaget
Tjej, 31 år
Har en isbjörn i garderoben som har spanat in mig ett tag nu. Funderar på att lägga in en stöt men är rädd för att bli nekad. Vad ska jag göra?!
Zerxes
Tjej, 27 år
Nej men är tyvär rädd att min expojkvän är kär i mig. Men jag gillar honom bara som kompis :/
Neophyte
Kille, 31 år
Ingen, tack och lov.
MissManson
Tjej, 31 år
Jag vet inte ens va de e jag har, no clue..men nåt e han väl I guess...... ;o
Paxel
Kille, 29 år
Blev dumpad igår... :s
Desilita
Tjej, 32 år
i would rather die
saxx
Tjej, 32 år
;) ;) ;) ;)
babsaan
Tjej, 30 år
Nej, men det finns en riktig pudding där ute ;););)
Nawteh
Tjej, 32 år
Ja, nog finns det någon jag gillar iaf.
Nangiala
Tjej, 29 år
Haha, nä sånt händer inte mig.
menigen
Kille, 35 år
Vad gör man om man är ful då? :o
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet