Har ni pojkvän eller flickvän på G eller har ni ingen alls?
ingen alls. och jag gillar det!
I'm single, I'm free!
Ingen alls, precis som jag vill ha det! ibland..
Jag har pojkvän. Helt underbar är han :)
Jag är fortfarande jävligt upptagen. Med världens bästa man. <3
jag har mig själv ^-^
vet inte riktigt ..
Har världens finaste man.
Gud nej.
Jag gjorde rätt nyligen slut med min flickvän, men vi fortsätter gosa och sånt. Kanske är en dum ide, jag vet inte ^^
Har typ en pojkvän menmen
Har varit forever alone sedan julas. Sedan dess har jag varit för rädd att bli avvisad >: . Jag vill mysa med någon igen <3 .... någon med tips till någon som är allmänt blyg? Jag har inget problem med att träffa nytt folk, men om det är någon som jag är kär i blir det lite problem ^^''
Flickvän!
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet