Har ni pojkvän eller flickvän på G eller har ni ingen alls?

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
c0opycat Tjej, 31 år

8 629 forumsinlägg

Skrivet:
12 juli 2012 kl. 03:03
c0opycat Tjej, 31 år

ingen alls. och jag gillar det!

HidingNemo Kille, 31 år

3 015 forumsinlägg

Skrivet:
12 juli 2012 kl. 03:06
HidingNemo Kille, 31 år

Citat från c0opycat


ingen alls. och jag gillardet!

:D

RocketRogue Tjej, 29 år

278 forumsinlägg

Skrivet:
12 juli 2012 kl. 08:12
RocketRogue Tjej, 29 år

I'm single, I'm free!

blursch Kille, 32 år

6 503 forumsinlägg

Skrivet:
12 juli 2012 kl. 08:29
blursch Kille, 32 år

Har malice

Polaris Tjej, 30 år

3 999 forumsinlägg

Skrivet:
12 juli 2012 kl. 08:40
Polaris Tjej, 30 år

Ingen alls, precis som jag vill ha det! ibland..

mortalsaints Tjej, 34 år

2 392 forumsinlägg

Skrivet:
12 juli 2012 kl. 08:45
mortalsaints Tjej, 34 år

Jag har pojkvän. Helt underbar är han :)

Tammie Tjej, 30 år

7 843 forumsinlägg

Skrivet:
12 juli 2012 kl. 09:09
Tammie Tjej, 30 år

Jag är fortfarande jävligt upptagen. Med världens bästa man. <3

Ponppis Kille, 31 år

626 forumsinlägg

Skrivet:
12 juli 2012 kl. 09:15
Ponppis Kille, 31 år

jag har mig själv ^-^

fi8 Tjej, 32 år

321 forumsinlägg

Skrivet:
15 juli 2012 kl. 21:57
fi8 Tjej, 32 år

vet inte riktigt ..

mandis Tjej, 32 år

8 767 forumsinlägg

Skrivet:
15 juli 2012 kl. 21:58
mandis Tjej, 32 år

Har världens finaste man.

sodomi Kille, 33 år

17 294 forumsinlägg

Skrivet:
15 juli 2012 kl. 21:59
sodomi Kille, 33 år

Gud nej.

Reiman Kille, 32 år

3 forumsinlägg

Skrivet:
15 juli 2012 kl. 22:02
Reiman Kille, 32 år

Jag gjorde rätt nyligen slut med min flickvän, men vi fortsätter gosa och sånt. Kanske är en dum ide, jag vet inte ^^

Infy Tjej, 30 år

714 forumsinlägg

Skrivet:
15 juli 2012 kl. 22:05
Infy Tjej, 30 år

Har typ en pojkvän menmen

HighOnAnger Kille, 30 år

51 forumsinlägg

Skrivet:
16 juli 2012 kl. 00:40
HighOnAnger Kille, 30 år

Har varit forever alone sedan julas. Sedan dess har jag varit för rädd att bli avvisad >: . Jag vill mysa med någon igen <3 .... någon med tips till någon som är allmänt blyg? Jag har inget problem med att träffa nytt folk, men om det är någon som jag är kär i blir det lite problem ^^''

Bloondiie Tjej, 29 år

9 forumsinlägg

Skrivet:
17 juli 2012 kl. 00:14
Bloondiie Tjej, 29 år

Flickvän!


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet