Har ni pojkvän eller flickvän på G eller har ni ingen alls?
Kazmaft
Kille, 33 år
Inte vad jag vet >: C:
trattgunnar
31 år
Jag har flickvän, hon betyder allt. Radiomusichead
Jag är dock i norge atm och jag får inte träffa hon innan 19 juli, jag dör av saknad ;__;
RedShirtGuy
Tjej, 34 år
Jag har Ursula.<3
ChipHop
Kille, 36 år
Staketstolpen! <3
BlackenedDeath
Kille, 31 år
ingen alls .__.
men det får man leva med när man är som mig (:
Defiance
Kille, 32 år
Nope,men längtar :3 länge sedan :(
supergeek
Tjej, 33 år
Jag har min dator.
LucidOscil
Kille, 36 år
Citat från supergeek
Jag har min dator.
Det är någonting väldigt speciellt med kärlekten mellan en människa och en dator <3
dukanvaraemo
Tjej, 32 år
Citat från supergeek
Jag har min dator.
--------------------------------------------------------------------------
fyrahundraslag
Kille, 34 år
Jag har min bas, hatkärlek på högsta nivå. (:
NiNTEND0CORE
Tjej, 31 år
jag har min cola
Praktikanten
Tjej, 33 år
Jag har ingen och det är jääävligt skönt. Att bara ha nån att mysa med skulle dock vara trevligt
failedketchup
Tjej, 31 år
jag har en skitbra film på tvn
IfYouPromise
Tjej, 32 år
Är singel och det suger lite smått.. :(
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet