Har ni pojkvän eller flickvän på G eller har ni ingen alls?

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Gett Kille, 33 år

21 943 forumsinlägg

Skrivet:
6 juli 2009 kl. 02:40
Gett Kille, 33 år

Citat från maddie


HÄHÄHÄHÄÄH
inte längre... Sabbade allt genom att skämta om hans döda mormor, två gånger.
"Din mormor var neger."

Och ja, jag var medveten om att hans mormor dog förra sommaren.


You failed :>

leewonk Kille, 35 år

2 847 forumsinlägg

Skrivet:
6 juli 2009 kl. 02:45
leewonk Kille, 35 år

jag har

Gett Kille, 33 år

21 943 forumsinlägg

Skrivet:
6 juli 2009 kl. 02:46
Gett Kille, 33 år

Citat från maddie


Citat från Blow

You failed :>

Det gör inget :(


Ne förstår jag också du hittar ju säkert någon ny så :D

OnT: Nej jag har ingen på G som jag ser det
För den delen kommer jag nog inte heller hitta någon där jag bor (Sundsvall ) som inte är fjortis eller som jag känner att ett förhållande skulle funka med

Iwanami Tjej, 37 år

539 forumsinlägg

Skrivet:
6 juli 2009 kl. 03:49
Iwanami Tjej, 37 år

TAKE ME!
jag behöver ngn som bor lite nära ;<

Iwanami Tjej, 37 år

539 forumsinlägg

Skrivet:
6 juli 2009 kl. 03:53
Iwanami Tjej, 37 år

Citat från jjustkatte


jag vill ha men kan inte pga mitt dåliga självförtroende.
klarar inte av tanken på att någon skulle röra mig, pga jag är fet -.-''
men jag är kär.


Men du är ju fin ;O! ...

Iwanami Tjej, 37 år

539 forumsinlägg

Skrivet:
6 juli 2009 kl. 03:58
Iwanami Tjej, 37 år

Citat från maddie


Citat från HallonDiva

TAKE ME!
jag behöver ngn som bor lite nära ;<

Ser detta ut som www.match.com?

------------------------------------------------------------------------
självklart så skulle ju En Liten Bitch va vaken vid denna tiden. Gå och lägg dei barnprogrammet är slut för lääänge sen..

Gett Kille, 33 år

21 943 forumsinlägg

Skrivet:
6 juli 2009 kl. 04:02
Gett Kille, 33 år

Citat från HallonDiva


självklart så skulle ju En Liten Bitch va vaken vid denna tiden. Gå och lägg dei barnprogrammet är slut för lääänge sen..[/i]

alltså va? HAHAHHAHAHA , comon. du är fan mer bitch än henne . Hon säger ju fan bara som det är . Du ska SKRIVA om du har någon på G eller så inte fan " TAKE ME! OMG IM IN NEED OF SEX"

Iwanami Tjej, 37 år

539 forumsinlägg

Skrivet:
6 juli 2009 kl. 04:03
Iwanami Tjej, 37 år

Citat från Blow


Citat från HallonDiva

självklart så skulle ju En Liten Bitch va vaken vid denna tiden. Gå och lägg dei barnprogrammet är slut för lääänge sen..

alltså va? HAHAHHAHAHA , comon. du är fan mer bitch än henne . Hon säger ju fan bara som det är . Du ska SKRIVA om du har någon på G eller så inte fan " TAKE ME! OMG IM IN NEED OF SEX"


knappast.
Sex är ÖVERSKATTAT PUCKO!

Gett Kille, 33 år

21 943 forumsinlägg

Skrivet:
6 juli 2009 kl. 04:07
Gett Kille, 33 år

Citat från HallonDiva


knappast.
Sex är ÖVERSKATTAT PUCKO![/i]

Ne menar du att du inte är mer bitch än henne då du skriver helt random "TAKE ME" ... Överskattat för du inte får något ?

Iwanami Tjej, 37 år

539 forumsinlägg

Skrivet:
6 juli 2009 kl. 04:09
Iwanami Tjej, 37 år

Citat från Blow


Citat från HallonDiva

knappast.
Sex är ÖVERSKATTAT PUCKO!

Ne menar du att du inte är mer bitch än henne då du skriver helt random "TAKE ME" ... Överskattat för du inte får något ?


Sex är inte svårt att få tag på (!) So? ja får väl skriva vad jag vill elr?

Gett Kille, 33 år

21 943 forumsinlägg

Skrivet:
6 juli 2009 kl. 04:12
Gett Kille, 33 år

Citat från HallonDiva


Sex är inte svårt att få tag på (!) So? ja får väl skriva vad jag vill elr?[/i]

Ne vet jag väl ? Ja men du skrev som om det var en jävla matchmaking.....

till topic nu

SilverOLD Tjej, 32 år

7 985 forumsinlägg

Skrivet:
6 juli 2009 kl. 04:14
SilverOLD Tjej, 32 år

NEJ DET HAR JAG INTE. :)

Fiindus Tjej, 32 år

174 forumsinlägg

Skrivet:
6 juli 2009 kl. 04:32
Fiindus Tjej, 32 år

pojkvän<33

velociraptor Kille, 32 år

568 forumsinlägg

Skrivet:
6 juli 2009 kl. 20:44
velociraptor Kille, 32 år

har världens finaste tjej <3

Rejection Tjej, 30 år

206 forumsinlägg

Skrivet:
6 juli 2009 kl. 20:47
Rejection Tjej, 30 år

Obesvarad kärlek till min bästa vän >.<' Han vet hur jag känner men vi är fortfarande bästa vänner.<3


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet