Diablo III

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Jimmy Kille, 34 år

18 299 forumsinlägg

Skrivet:
10 juli 2012 kl. 00:42
Jimmy Kille, 34 år

Jag ska spara på alla ilvl 62- & 63-items som jag hittar under en eller ett par runs och identifya alla samtidigt. :)

Seraphim Kille, 37 år

12 774 forumsinlägg

Skrivet:
10 juli 2012 kl. 00:43
Seraphim Kille, 37 år

brukar göra det när jag har plats i kistan^^ fyller en hel flik innan jag identifierar :P sen efter att man har rensat ut allt skit har man ett item kvar i fliken :(

Jimmy Kille, 34 år

18 299 forumsinlägg

Skrivet:
10 juli 2012 kl. 00:58
Jimmy Kille, 34 år

Haha ja, det lär väl bli så. :p



Ska kolla vad den kan vara värd, efter denna run, men den verkar rätt lovande! Måste vara finfin damage för barbarians.

Anomali Kille, 34 år

1 995 forumsinlägg

Skrivet:
10 juli 2012 kl. 01:00
Anomali Kille, 34 år

Yo, är lite sent ute, köpte mitt ex igår typ. Kör Witch Doctor, och undrar: Vilka bonusar och attributes utom just intellect påverkar skadan för skillsen? Känns som jag gör lite väl dålig dps nu.. (27)

Seraphim Kille, 37 år

12 774 forumsinlägg

Skrivet:
10 juli 2012 kl. 01:02
Seraphim Kille, 37 år

crit chance och crit dmg :)

absol Kille, 36 år

8 283 forumsinlägg

Skrivet:
10 juli 2012 kl. 01:05
absol Kille, 36 år

Citat från Avfall


Yo, är lite sent ute, köpte mitt ex igår typ. Kör Witch Doctor, och undrar: Vilka bonusar och attributes utom just intellect påverkar skadan för skillsen? Känns som jag gör lite väl dålig dps nu.. (27)

attack speed, crit chance, crit damage, du kan även köpa gear med t.ex. +% poison dart damage

Anomali Kille, 34 år

1 995 forumsinlägg

Skrivet:
10 juli 2012 kl. 01:10
Anomali Kille, 34 år

Hmm har inte sett dom bonusarna utom attack speed på gear i lägre level, är det lika vanligt?

Anomali Kille, 34 år

1 995 forumsinlägg

Skrivet:
10 juli 2012 kl. 01:33
Anomali Kille, 34 år

Får väl göra det, för just nu äger Act 3 normal ut mig.

Defiance Kille, 32 år

1 857 forumsinlägg

Skrivet:
10 juli 2012 kl. 02:52
Defiance Kille, 32 år

Early game brukar jag bara satsa på int(brukar finnas billiga items med skapligt mycket int på ah't) då det inte finns särskilt mycket crit damage/crit chance gear. Är inte världens proffs men brukar ta i stort sett alla packs på under 2 sec.

zombie_genocist Kille, 32 år

167 forumsinlägg

Skrivet:
10 juli 2012 kl. 03:25
zombie_genocist Kille, 32 år



nån som har koll på värdet?
skulle uppskattas

joacimMVP Kille, 37 år

3 049 forumsinlägg

Skrivet:
10 juli 2012 kl. 05:17
joacimMVP Kille, 37 år

vendor

joacimMVP Kille, 37 år

3 049 forumsinlägg

Skrivet:
10 juli 2012 kl. 05:18
joacimMVP Kille, 37 år

Citat från Avfall


Får väl göra det, för just nu äger Act 3 normal ut mig.

o m g

zombie_genocist Kille, 32 år

167 forumsinlägg

Skrivet:
10 juli 2012 kl. 07:03
zombie_genocist Kille, 32 år



vendor?...

Seraphim Kille, 37 år

12 774 forumsinlägg

Skrivet:
10 juli 2012 kl. 07:06
Seraphim Kille, 37 år

om du får 20 mille av vendor så visst. annars ska du nog lägga upp dom där på ah eller rmah

dissimulated Kille, 33 år

3 916 forumsinlägg

Skrivet:
10 juli 2012 kl. 07:12
dissimulated Kille, 33 år

Vendora eller sälj till mig för 2k, inte värt nåt mer.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet