Diablo III
Citat från HidingNemo
I like my new poster :>
Denna pryder min datorvägg. :P
http://media2.krulltigern.nu/2011/11/d3poster2.jpg
Citat från Frontosa
Citat från HidingNemo
I like my new poster :>
Denna pryder min datorvägg. :P
http://media2.krulltigern.nu/2011/11/d3poster2.jpg
num num ~
Själv har jag en exclusive D3 från BlizzCon 11 och en "normal" från Webbhallen release. + D3 CE signerat självklart. <3
Citat från Azoicer
Själv har jag en exclusive D3 från BlizzCon 11 och en "normal" från Webbhallen release. + D3 CE signerat självklart. <3
Fett ball.
Jag köpte min på Sci fi Bokhandeln :P:P:P
Någon med 240 + i mf som vill köra lite goblinruns ?
har tyrael-postern i en ram :) blir som en tavla haha
hittade en asdålig legendary 2h mace förut. :<
varför ska sköldar vara så jävla dyra :(
29% blockchance 90 vit och 50 all res = 5.5 mille :/
bra pris för en så bra, men vafan...
har spelat ca 30 timmar med min WD, har inte hittat ett enda legendary...
nice!
varför kan man inte sortera offhands på ett vettigt sätt? fan skiter väl i armor på skölden, jag vill se blockchance.
vilket också gör att jag har svårt att veta vad andras offhands är värda, tex denna
vad törs man ta för den?
antog det, men går ju fan inte att sortera på dmg så jag ser hela tiden skit med sämre dmg för mer pengar, och man orkar ju inte sitta å gå igenom alla items för att se vart en likvärdig ligger :P
den där borde väl dock vara värd något?^^
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet

