Diablo III
Snälla, gör en tråd om Blizzard och klaga/diskutera där istället. Drygt att se att någon har skrivit bara för att se en fet wall-of-text som knappt handlar om Diablo.
Citat från lordkrall
Nja, det är väl ett ganska tydligt bevis på att man inte har något mer att komma med, när man börjar gnälla på motståndarens stavning/formulering?
Inte om det finns en befogad anledning, som jag dessutom tydligt uttryckte. Hans senaste post är sannerligen tydligare och han förstod (och tog uppenbarligen inte illa vid sig) vad min poäng var, något du verkar missat.
Citat från OndaHamstern
jag sa även att "det sker oftare än sällan att folk ser det som det någon inte menade som aggressivt som just det" och jag menade då att man lätt tolkar en text på ett sätt som den oftast inte var menad.
Läs det jag skrev ovanför
Sist jag kollade så är det fortfarande ett öppet forum och jag attackerar fortfarande inte själva spelet så vart är problemet egentligen?
Återigen, jag var redan uppe i varv och därigenom så vart det misstolkningar.
Återigen vad är det för fel på och ta upp det i ett öppet forum som rör det spel där blizzard har agerat felaktigt istället för och ta upp en ny tråd om det som kommer och dö ut snabbt istället för och ta upp det i den redan befintliga tråden och få det överstökat utan en massa extra onödigheter?
Jag har redan sagt att jag betedde mig illa men att det även fanns en grund till varför jag agerade aggressivt.
Javisst, förstår din poäng gällande aggressiva tendenser och jag håller med dig, så tycker vi släpper det nu, kommer ingen vart ändå.
Problematiken med det du säger är att du kanske fortfarande måste kolla hur tendenserna ser ut. Jag ber dig inte att gå tillbaka 100 sidor och se hur tråden utvecklats, men du borde ju ändå märkt att det var inte en tråd att ta upp ämnet i när nästan samtliga användare uttryckte sig "trötta" på gnället redan vid första inlägget? Du verkar ju trots allt som en relativt klipsk individ, och anser du ämnet viktigt (som du verkar göra) så tror jag inte du har problem med att skapa en ny tråd och se om folk nappar, för om de inte gör det så är det här helt enkelt inte rätt ställe att diskutera Blizzard konsumenthantering i.
Jag ursäktar även jag om jag framstått som ilsken, men jag accepterar inte att man ska "betala tillbaka med samma medel" i en diskussione, i synnerhet inte när man försöker diskutera något med vikt och verklighetsförankring, vore en helt annan sak om ni bara mätte era internetpenisar.
EDIT:
Citat från lordkrall
Fast det är ju inte oläsligt.
Jag förstår det utan större problem överhuvudtaget. Handlar snarare bara om att ni inte kan hantera att någon tycker att ert älskade Blizzard har agerat på ett felaktigt sätt.
Javisst, vi är alla idioter och du är en extremt klipsk individ, fullkomligt engagerad i att vara kritisk, vi vet. Hur du sedan ens orkar försöka diskutera med cirkusapor som oss är ju den stora frågan.
Jag tycker om Blizzard, ja. Det innebär inte på något sätt att jag INTE tycker illa om vissa saker de gör, och jag anser inte heller att Diablo 3 eller Blizzard är perfekta, men faktum är att om de gjort fel så kommer de bestraffas för det. Låt det gå, det är en diskussion man kan föra någon annanstans än i denna tråd.
EDIT 2: Krall och Hamster, om ni vill fortsätta denna diskussion med mig eller någon annan tycker jag ni övergår till något av följande:
1. PM
2. Ny tråd om ämnet.
Tänker inte fortsätta denna diskussion mer i denna tråd, antagligen tröttat ut hälften av de jag tycker om att diskutera spelet med, och ber om ursäkt för detta.
Citat från GreveNoll
Javisst, förstår din poäng gällande aggressiva tendenser och jag håller med dig, så tycker vi släpper det nu, kommer ingen vart ändå.
Problematiken med det du säger är att du kanske fortfarande måste kolla hur tendenserna ser ut. Jag ber dig inte att gå tillbaka 100 sidor och se hur tråden utvecklats, men du borde ju ändå märkt att det var inte en tråd att ta upp ämnet i när nästan samtliga användare uttryckte sig "trötta" på gnället redan vid första inlägget? Du verkar ju trots allt som en relativt klipsk individ, och anser du ämnet viktigt (som du verkar göra) så tror jag inte du har problem med att skapa en ny tråd och se om folk nappar, för om de inte gör det så är det här helt enkelt inte rätt ställe att diskutera Blizzard konsumenthantering i.
Jag ursäktar även jag om jag framstått som ilsken, men jag accepterar inte att man ska "betala tillbaka med samma medel" i en diskussione, i synnerhet inte när man försöker diskutera något med vikt och verklighetsförankring, vore en helt annan sak om ni bara mätte era internetpenisar.
Självfallet men jag försökte även så fort som möjligt få fram att jag inte anföll spelet i sig utan det enbart handlade om Blizzards agerande och att de med en stor chans kan få problem med just den här produkten.
Nu när allt är överstöket så är diskussionen (Läs bråk om man vill se det som det) över.
Edit: Jag såg inte ditt meddelande om min stavning förens efter mitt förra svar.
Kan även säga att mycket av varför jag kan missa bokstäver och sånt är för att jag tänker snabbare än vad mina fingrar hinner med.
Ni har alla framfört era argument nu, så lämna skiten. Klart att man ska få kompensation OM MAN KÖPT SPELET och inte kan använda produkten som utlovat, enligt gällande lag. Om någon har dessa problem så har ni fått info om hur man anmäler det.
Vad som är mindre intressant är att ni som inte köpt spelet ska komma in och göra en "i told you so-dans" i tråden så fort någon har <insert any problem here>, som om det får er att stå i bättre ljus på nåt sätt. Newsflash: det gör det inte.
Det finns fel i varenda spel, varenda utgivare, varenda service provider, varenda idiotsäkert EULA osv osv...
Newsflash: omöjliga spel är sällan omöjliga, finns alltid folk som klarar dem
speciellt när spelet är uppbyggt så att om man har tillräckligt bra gear, så ska man klara det.
spelet är omöjligt oavsett skill, om du inte har tillräckligt bra gear, efter skill hotfixes (obviously needed)
Spelet hade dock behövt ladders, eftersom vad folk lyckades med första veckorna inte är jämförbart med nuläget.
Lägst tid att klara inferno efter en ladder reset är större än world first inferno, hc eller inte.
och nej, ingen älskar blizzard, eller activision
vi tycker om Diablo som spel
För att jag faktiskt ska återgå till Diablo pratet så har jag äntligen kunnat googla fram ett svar till en fråga som ställdes för X antal timmar sedan angående Expansioner och DLC till Diablo 3.
Six Possible Diablo 3 Expansion Questlines
Spoiler Alert
http://leviathyn.com/blog/2012/05/30/six-possible-diablo-3-expansion-questlines/
Diablo 3 Expansion!!!! (SPOILERS)
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/5150761666
Main enemy for Diablo 3's Expansion (Spoiler)
http://www.escapistmagazine.com/forums/read/9.376900-Main-enemy-for-Diablo-3s-Expansion-Spoiler
Six Possible Diablo 3 Expansion Questlines
http://n4g.com/news/1006874/six-possible-diablo-3-expansion-questlines
De är inget som är hugget i sten men det är så jag vågar skjuta i mörkret och antar att jag träffar något.
sweet, ska kolla om de verkar intressanta!
Citat från absol
sweet, ska kolla om de verkar intressanta!
Det är i stort sett samma information men med olika nivåer av extrafluff och kring information.
Edit: oooh, jag hade missat den här: It has been confirmed that Diablo III will have a number of expansion packs
http://diablo.wikia.com/wiki/Diablo_III#cite_note-Expansions-11
Citat från OndaHamstern
Citat från absol
sweet, ska kolla om de verkar intressanta!
Det är i stort sett samma information men med olika nivåer av extrafluff och kring information.
För mig lutar det mest mot att följa efter adria och the black soulstone, och att malthiel kanske lämnat himlen för att hjälpa henne. Frågan är bara var stenen landade, hoppas det är i djungeln i något slags witch doctor-område!
Citat från absol
För mig lutar det mest mot att följa efter adria och the black soulstone, och att malthiel kanske lämnat himlen för att hjälpa henne. Frågan är bara var stenen landade, hoppas det är i djungeln i något slags witch doctor-område!
Inte.. mer.... flayers... tack.
^that
Citat från GreveNoll
Citat från absol
För mig lutar det mest mot att följa efter adria och the black soulstone, och att malthiel kanske lämnat himlen för att hjälpa henne. Frågan är bara var stenen landade, hoppas det är i djungeln i något slags witch doctor-område!
Inte.. mer.... flayers... tack.
haha menar bara att D3 redan har crypts, deserts, volcanoes och winter mountains... djungel ger liksom chansen till lite mer levande miljöer och intressanta monster. Oasis är det närmsta D3 har just nu, men finns inte solljus eller unika monster där
Citat från absol
haha menar bara att D3 redan har crypts, deserts, volcanoes och winter mountains... djungel ger liksom chansen till lite mer levande miljöer och intressanta monster. Oasis är det närmsta D3 har just nu, men finns inte solljus eller unika monster där
Djungelaporna och flayers från d2 är det enda som poppar upp i huvudet när du säger sådär. Do not want!
Citat från OndaHamstern
För att jag faktiskt ska återgå till Diablo pratet så har jag äntligen kunnat googla fram ett svar till en fråga som ställdes för X antal timmar sedan angående Expansioner och DLC till Diablo 3.
Six Possible Diablo 3 Expansion Questlines
Spoiler Alert
http://leviathyn.com/blog/2012/05/30/six-possible-diablo-3-expansion-questlines/
Diablo 3 Expansion!!!! (SPOILERS)
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/5150761666
Main enemy for Diablo 3's Expansion (Spoiler)
http://www.escapistmagazine.com/forums/read/9.376900-Main-enemy-for-Diablo-3s-Expansion-Spoiler
Six Possible Diablo 3 Expansion Questlines
http://n4g.com/news/1006874/six-possible-diablo-3-expansion-questlines
De är inget som är hugget i sten men det är så jag vågar skjuta i mörkret och antar att jag träffar något.
den om imperius hade varit riktigt spännande/twisted,storyn låter mycket logiskt med!
hade även varit härligt att se sin DH i typ imperius armor set... me gusta.
Det verkar pågå mycket gnäll i tråden.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet