Det mest oattraktiva
celinedion
Kille, 33 år
Citat från neverborn:
Köttätande är oattraktivt. Likaså mjölkdrickande. Hype över gym och träning samt protein. Drickande av "sportdrycker" (mest för att hur kan en tycka de smakar annat än kemikalier?) att inte bry sig om miljö, djurrätt, människorätt är även det oattraktivt.
Snaggat är inte jättefint heller. Eller pinnsmalhet
jävlar vad du hatar mig!! energy drinks rule 123 i don't need no fool
snaggad och pinnsmal 4 lyfe
nowhere
Tjej, 29 år
lifestalker
yeti
Kille, 34 år
axe
Halfshag
Kille, 35 år
Tjejer som inte fiser.
Halfshag
Kille, 35 år
Citat från AngelicBrother:
Citat från KMS:
lifestalker
True^
Hon ligger säkert med dig nu för att du backade henne!
Daddy_Kaczynski
31 år
Alla som inte är lifestalker
Halfshag
Kille, 35 år
Citat från americanfootball:
Alla som inte är lifestalker
<3
Men vi får göra ett undantag för dig också. Alla som inte är americanfootball, Heretics eller liffan. Känner att vi är en stark trio.
nowhere
Tjej, 29 år
Ligger med alla som backar mig ;)))
ONT: Arrogans.
Halfshag
Kille, 35 år
Inte då. Vi är dom tre vise männen. Här för att vägleda EC ur sin förgörelse och in i heligheten.
Daddy_Kaczynski
31 år
@dystobi do you even lift?
Halfshag
Kille, 35 år
Citat från dystobi:
nu tar du väl ändå er på lite för stort allvar :- // jag menar de tre musketörerna låter tillochmed för nobelt för er, tripp trapp trull kanske??
Föredrar smick smack smock. Men en annan sorts smick smack smock än den vanliga ifall mitt crew hamnar i handgemäng.
Nakwa
Kille, 37 år
Ovan dissar riktade emot de 3 bockarna bruse.
Torrare humor är svår att finna.
blackangelz
34 år
Icke vegetarianer och de som har sex med allt å alla
Bloodbath
33 år
Cringe. Cringe är riktigt jävla oattraktivt.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet