Det mest oattraktiva
Jord
33 år
Citat från sebbe_pang:
att ha sarkasm som humor om du e över 18 år, en humormognadsfas för pubertala ungdomar.
hej jord du förstår d på detta du får 1 kaka varse hejdÅ <3[/i]
hej kaka, ja tar dig på seriös :OOO
Tack raringskiva
swami
Tjej, 34 år
Players. Lögnare. Narcissism. Fåfänga. Killar som är kontrollerande och aggressiva. Killar som inte kan acceptera ett nej. Killar som ska försöka få allting att handla om sex. Killar utan någon som helst självinsikt.
ditty
28 år
preach ^
tysth
33 år
det är oattraktivt att utrycka ytliga saker man tycker e oattraktivt sen e d även oattraktivt att
ditty
28 år
ATT VADÅ
Petitefleur
32 år
När Trump öppnar munnen
Draaaaven
Kille, 31 år
hår under armarna
snaggat hår
Daddy_Kaczynski
31 år
D osexigt att va drogliberal
horskaft
Tjej, 32 år
tycker det är speciellt osexigt att vara "!!fuck drugs!!!!" o samtidigt dricka ALKOHOL, that's bull
Daddy_Kaczynski
31 år
Citat från horskaft:
tycker det är speciellt osexigt att vara "!!fuck drugs!!!!" o samtidigt dricka ALKOHOL, that's bull
allt inom måtta
tkr det e fel att folk förespråkar cannabis som om det vore ngn damn godsent gift
Halfshag
Kille, 35 år
Citat från americanfootball:
Citat från horskaft:
tycker det är speciellt osexigt att vara "!!fuck drugs!!!!" o samtidigt dricka ALKOHOL, that's bull
allt inom måtta
tkr det e fel att folk förespråkar cannabis som om det vore ngn damn godsent gift
Är personen utan psykiska diagnoser (typ schizofreni) så hade jag sagt att cannabis troligtvis är säkrare i längden (definitivt kortsiktigt) än alkohol. Men du har rätt i att det inte är något undermedel per se. Däremot ser jag inte cannabis som en "negativ" substans heller.
horskaft
Tjej, 32 år
Citat från americanfootball:
Citat från horskaft:
tycker det är speciellt osexigt att vara "!!fuck drugs!!!!" o samtidigt dricka ALKOHOL, that's bull
allt inom måtta
tkr det e fel att folk förespråkar cannabis som om det vore ngn damn godsent gift
menade ej att citera dig
eller jo kanske, men ej kritiskt
snarare in agreement + addition
har inget att säga emot, heh, håller med
Leviathan
Kille, 36 år
Citat från neverborn:
Köttätande är oattraktivt. Likaså mjölkdrickande. Hype över gym och träning samt protein. Drickande av "sportdrycker" (mest för att hur kan en tycka de smakar annat än kemikalier?) att inte bry sig om miljö, djurrätt, människorätt är även det oattraktivt.
Snaggat är inte jättefint heller. Eller pinnsmalhet
This! Fast skulle vilja byta ut "sportdrycker" mot energidryck.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet