Det mest oattraktiva
När folk inte bryr sig om hur de ser ut. Det är ganska oattraktivt.
Folk som inte kan dricka bärs ordentligt, like vad är poängen med er existens?`Patetiskt.
folk som stavar bebis "bäbis" eller "bäby"
Citat från KOMPLICERAD:
"xD"
''xD'' är nog min största trigger. (vart fan är mitt safe space???)
OnT:
Folk som är för censur
Citat från molly:
folk som stavar bebis "bäbis" eller "bäby"
HAH vem skriver ens ''bäby''??
Folk som säger att till andra att dem är "för fula" för att man ska kunna prata med.
Självupptagna
Folk som säger "I kärlek spelar utseendet ingen roll, personligheten är allt" så går dem bara efter muskel hunks eller tjejer med stora bröst. (Som om det vore hela världen).
utseende fixerade (sådana som spenderar 5 timmar framför spegeln och tar över 500 bilder för att ta det perfekta profilbilden)
folk som "show-offar" muskler, bröst, hud m.m
Folk som påstår att dem är "bäst, snyggast och vackrast"
The lists goes on.
Citat från ShlomoGoyshekel:
Citat från molly:
folk som stavar bebis "bäbis" eller "bäby"
HAH vem skriver ens ''bäby''??
I'VE SEEN IT
Citat från molly:
Citat från ShlomoGoyshekel:
Citat från molly:
folk som stavar bebis "bäbis" eller "bäby"
HAH vem skriver ens ''bäby''??
I'VE SEEN IT
:'( fyfaan.
fedoras...
folk som tycker andra som har självsäkerhet är dåliga för att dem är osäkra själva
människor som baserar allt på utseende och är så jävla utseendefixerade på andra och går runt och går hand i hand med samhällets normer och hjälper till att bygga upp osäkerhet och ätstörningar i samhället (och sen nekar dem de xdd)
folk som använder funktionsnedsättningar eller minoriteter som skällsord, vare sig deras åsikt om det är (dvs säger "cp-barn" men sen säger att dem inte har något emot dem eller inte menade något illa)
tl;dr ignorant people and people obsessed with how others look and behave
Egoism och en massa mer
Ytliga, giriga, materialistiska och ointelligenta människor.
synliga muskler
väldigt raka tänder
väldigt smutsiga naglar
Citat från MarshallMathers:
nåt annat oattraktivt är stilelitism och personer med ingen som helst inlevelseförmåga som inte kan se saker från andras perspektiv när psykologin ligger på dagisnivå
Hahaha, ironin.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet