Den som skriver sist vinner
Livsavslutaren
Kille, 30 år
go jul :)
elfte_timmen
Kille, 29 år
jag är tomten
elfte_timmen
Kille, 29 år
ni är alla stygga barn ni ska inte få ngt
elfte_timmen
Kille, 29 år
gillar ni julen?? :D
bajenpundaren
Tjej, 25 år
ja men de e ganska tråkigt dd?
man får iaf ha klänning
elfte_timmen
Kille, 29 år
mm tråkigt, detsamma här
ogillar högtider tbH
vad för klänning har moatoa?? :O
bajenpundaren
Tjej, 25 år
smaken e som baken! D E L A D
elfte_timmen
Kille, 29 år
aV det lilla man ser=fint:)))
goth
d va min spellista som fick dig att köpa den klänningen
erkänn
bajenpundaren
Tjej, 25 år
ja ofc
jag gillar ju Goth musik sååå mkt
elfte_timmen
Kille, 29 år
:O
bajenpundaren
Tjej, 25 år
:3
elfte_timmen
Kille, 29 år
>:3
d din favvosmiley moa
det minns jag
onlinedigital
Tjej, 31 år
bra moa det ska va goth! goth jul på dig moa o god jul till er andra trådkamrater! <3
bajenpundaren
Tjej, 25 år
är det?!?
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet
