Den som skriver sist vinner
jag vill skriva i den och busa men då får jag käftsmäll av admins pga trams
ja det hade ju varit TRAMSIGT!!!
kommer alltid på det 13.37 så då letar jag upp tråden och skriver mitt inlägg och skickar iväg sen har d gått en minut så är klockjävekn 13.38
men jag gillar trams
lady and the trams
tramsa e skoj
men få varning e nt skoj
jag anmäler er alla till säpo
jag anmäler dej till kronofogden
ja dilemma :'(
jag undrar om det funkar att ändra sin mobils eller dators inställningar så att klockan är 13.37 på sin dator när man skriver men inte egentligen. kommer det stå att man skrivit kl 13.37 då i tråden?
eller om man är i ett annat land med annan tidszon. hur funkar det :oooooo då kommer det stå svenskt klockslag på ec oavsett vad ens klocka på datorn är. ha d låtrr bra
nej d skulle int funka lol
har antagligen snarare att göra med emocores internetservrar lr ngt sånt tYp
:O:O:O
OO_OO_O_O_O_O
jag höll andan medan jag skrwv det där
ivicilc
heey guys im trying too reatch 3 k forum posts today like n subscribe if u believe in me
nej
jag hinner ikapp ja lovar
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet