Den som skriver sist vinner
det har jag undrat hela mitt liv
aa nu har jag sett bonde. det hände inget chockerande. men nästa vecka!!! verkar som att linnea ångrat sig :O
jävlar va skönt o vila :)
ja nästa vecka kmr bli SPÄNNANDE!!!
AAAAAAAAAAAH julafton om en VECKA
då kmr ja träffa mamma JIPPI
oj
jag har inte köpt en enda julklapp ännu
inte jag heller
men får lön på torsdag, då blire julhandling
ja me!!
wohoo
vad ger man sin 12-13-åriga syster i klapp? vill typ kirra presentkort på filippa k lr nåt men jag tror att mamma kommer flippa haha
varför kommer hon flippa? :o flippa k
tror de e lite pga att det inte e så nice med en 12-åring som är märkesfreak typ.
inte spä på skadan som redan skett
hm
oki... kanske en bok eller något spel är bättre då
äsch hon får kontanter ist
hon kommer nog inte bli nöjd ändå
har du köpt klappar till familjen kalle?
alltid nice med kontanter
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet