Den som skriver sist vinner
e såååååå trött
jag med, har sovit för lite varje natt sedan söndag :c och jag kommer nog inte lägga mig i tid idag heller
vgn
röker 1 cigg
SJ????????????????
fan va GOTT
fast ändå inte
väntar på att en polare ska komma in i teamspeak så vi kan spela!
d va gott o äckligt på samma gång
va ska ni spela????????
vi skule spela rainbow six men servrarna låg nere :/
så nu blire lol för första gången på typ 1,5 år eller nåt...
bästa legggan!!!!!!
d beror på
var sexet bra
nej alla har samma förutsättningar här!!
bonde söker fru was crazy today
va hände
det var sista valet!!!
mest chockerande: erik valde psykotjejen
hej
erik är galen
han valde helvetet för sig
good luck have fun... hon kommer mörda honom när hon får reda på det med sigrid XDSDDDs jävla idiot är han
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet